کلاس‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه در قالب گروه‌های 10 تا 150 نفره کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۳۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته آموزش و پیشگیری در مراسم رونمایی از عروسک زینو (زندگی نو) نماد سلامتی و مبارزه با بیماری‌های مهرانه گفت: 200 تا 300 خیر در کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه به صورت پاره وقت و حتی تمام وقت فعالیت می‌کنند.

مهندس مصطفی مرتضوی افزود: کلاس‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه در قالب گروه‌های 10 تا 150 نفره این کمیته برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مسؤولان کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه برنامه‌های آموزشی خود را با همراهی معلمان و مدیران مدارس در 60 مدرسه در حوزه تغذیه سالم برای 20 هزار دانش‌آموز ارائه کرده است.

مسئول کمیته آموزش و پیشگیری به همراهی 40 تا 50 متخصص با کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه اشاره و تصریح کرد: کار آموزش و پیشگیری کاری بسیار وسیع و گسترده است، از این رو ضروری است تا متخصصان برای پیشبرد اهداف در حوزه ترویج تولید و مصرف غذای سالم، مهرانه را همراهی کنند تا سطح سلامت جامعه بیش از پیش ارتقا یابد.

در پایان به پاس همراهی مرتضی تمجیدی مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با مهرانه در حوزه پیشبرد برنامه های پیشگیری از ابتلا به سرطان در مدارس و همچنین از مسئولین نواحی یک و دو تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات