خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی گفت: هیئت اندیشه ورزی بسیج کمک می کنند تا مسئولان بتوانند مشکلات را شناسایی و برطرف کنند و به سمت تمدن اسلامی گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۳۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان :فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان که امروز برگزار شد با اشاره به اینکه مسئولان از خود مردم هستند و مردم آنها را انتخاب کرده اند گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا که با همت شهید بهشتی پایه گذاری شد مردم را در تعیین سرنوشت خودشان دخیل کرده، باعث می شود که تلاش ها به ثمر برسد و مردم بتوانند خواسته های خود را دنبال کنند.

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی افزود: هیئت اندیشه ورزی بسیج کمک می کنند تا مسئولان بتوانند مشکلات را شناسایی و برطرف کنند و به سمت تمدن اسلامی گام بردارند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان در این اجلاس گفت: هیئت های اندیشه ورزی برای خدمت به مردم آماده اند و برای اینکه بتوانیم از فرصت ها استفاده کنیم از همه نخبگان و افرادی که دغدغه مند هستند دعوت می کنیم تا در این موضوع ما را یاری کنند.

ماشاءالله عسگری زاده طرح اقتصاد مقاومتی را مهم ترین موضوع مورد بحث هیئت های اندیشه ورزی دانست و خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات شهرستان دو طرح کامل داریم که یکی زنجیره تغییر الگوی کشت شهرستان به سمت گیاهان دارویی و درختان کم آب خواه و دیگری گردشگری تعالی بخش، هدفمند و اقتصادی پایدار است که در هفت کارگروه اقتصادی، اجتماعی، بانوان و خانواده، دفاعی، مسکن مهر، تربیتی اخلاقی و فرهنگی کارها دنبال می شود.

سیدروح الله موسوی کارشناس گردشگری  با ارائه توضیح کاملی از گردشگری تعالی بخش تصریح کرد: مسئولان مشکلات را می دانند ولی به آنها اعتقاد ندارند و باید اذعان کرد که با دهاقان یک استان اداره می شود، تنها چیزی که نیاز است اعتقاد است و این اتفاق افتادنی است، ما هم می توانیم انجام دهیم.

فرماندار شهرستان دهاقان در این مجمع افزود: تولید فکر و استفاده از خودِ جمعی و ظرفیت ها که با جمع آوری ایده ها و اندیشه های نخبگان شهرستان تبدیل به برنامه می شود، چراغ راهی است برای مسئولان اجرایی.

علی اصغر قاسمیان افزود: مجمع بسیج شهرستان فرصت مغتنمی است که افراد دغدغه مند بتوانند مسائل شهرستان را دنبال کنند و در امورات شرکت کنند، ما نیز از این کار استقبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم یک فکر و ایده می تواند شهرستان را متحول کند، ارزش یک فکر بیشتر از یک چاه نفت است زیرا چاه نفت کوتاه مدت و تمام می شود ولی یک فکر در زمان های مختلف بازدهی دارد.

قاسمیان افزود: نکته مهم اینست که ظرفیت های خوبی در شهرستان داریم و باید با توسعه متوازن همه آنها را به فعلیت برسانیم و برای اجرایی شدن این برنامه نیاز به طرح مدون و کامل داریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها