کد خبر: ۸۹۱۴۴۳۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

بسمه تعالی

پیرامون رهنمود آتش به اختیار:

انقلاب اسلامی با سرعت، قدرت و شتاب ویژه در عرصه بین المللی پیش می رود و جانهای تشنه و شیفته این شهد شیرین؛ هر روز بیشتر از این گوهر زیبا کام می گیرند و از این سرچشمه اسلام ناب سیراب می گردند.

در این روند پرشتاب دشمنان انقلاب اسلامی اعم از استعمارگران و اعوان و انصار منطقه ای و با همراهی ایادی داخلی اشان با تمامی همت خود را صرف آن کرده اند که با طرح سناریو هایی در خصوص ایران در قالب اندیشکده ها و بنیادهای مختلف خروجی هایی در سطح مذاکره ، مهار، تغییر رفتار، تغییر ساختار و ... عرضه کنند تا ما شاید بازار خود را بیایند و مشتری های خویش را در سطح بین الملل ، منطقه ای و ایادی داخل جذب نموده و به تصور خام و باطل خود ؛ بتوانند نظام جمهوری اسلامی را کنترل کرده و به مسیر آورده و تعیین تکلیف کنند.

دسیسه ای نبوده که نکرده اند از جنگ نرم و سخت از جمله نظامی، کودتا، تجزیه قومی و درگیری مسلحانه تا اقدامات فرهنگی(شبیخون فرهنگی) و سرما یه گذاری روی لایه های میانه رو و افراد و شخصیتها و جریان های متمایل به غرب از قضا با ترفندهایی همچون فتنه 78 و فتنه بزرک 1388 و با تاکتیک مذاکره و ... هرچه داشتند روی میز گذاشتند و موفق هم نشدند.

اخیرا مرکز سابان برای مقامات امریکایی تجویز کرد که در تعامل با لایه های میانه رو و در حمایت از ایشان  و با حربه های تکمیل همچون فشارهای اقتصادی و تداوم تحریم ها می توان تغییر تدریجی در ایران را با همراهی برخی عناصر داخلی رقم زد.

اندیشکده چاتم هاووس اعتقاد دارد که وزیدن بادهای گلاسنوست و پروستروئیکا برای کمک و در مساعدت و در همراهی این جریان می داند وزیر خارجه و دفاع آمریکا روی این جریان ( به اصطلاح آنها جریان میانه رو) حساب می کند، جان ساورز رئیس سابق MI6  روی این جریان سرمایه گذاری کرده و تمام جریانهای داخلی آمریکا ( هم جمهوری خواه و هم دمکرات) به اعتراف اندیشکده گیت استئن  را صحه می گذاری که پسران نیویورکی پیاده نظام ما در آوردگاه این تغییر و تحول هستند.  در داخل اما به کسانی که آمریکا روی آنها حساب می کند به روی خود نمی آورند، چه آنهایی که در بدنه نظام نقش نفوذی را بازی می کنند و از منظر مردم شناخته شده اند و هرچند گاهی با اعلام مواضع خویش غربی ها را خوشحال می کنند و چه افرادی که در غالب سازمانهای خصوصی احزاب و گروه های زنجیره ای به پادویی غرب مشغولند.

دولتمردان خسته و ناتوان از حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی (معیشتی و اشتغال و رکود و تورم و ...) و فرهنگی ساز خویش را کوک می کنند. سالهاست رهبر معظم انقلاب بعنوان سکاندار این کشتی بزرگ در این دریای متلاطم در  نظام بین المللی به مسئولین و مجریان نظام تذکر و رهنمود میدهند که دشمن تلاش دارد در عرصه های اقتصادی شما را گیر بیاندازد ... دشمن شبیخون فرهنگی زد و رفت ... دشمن دارد ناتوی فرهنگی روی کشور  تدوین می کند ... دشمن قصدش از حصر اقتصادی و تنگ گرفتن  اقتصادی بر مردم ایران قصدش به زانو آوردن نظام است. دشمن دین ما، اقتصاد ما، فرهنگ ما و در نهایت استقلال  شما را نشانه گرفته است.

اما دولتمردان را انگار خواب سنگینی گرفته و بی حس و حال و بی انگیزه دچار روزمرگی شده اند.

مجریان نظام نه تنها به رهنمودهای امام المسلمین گوش نمی کنند    بلکه بر خلاف نظر آن  امام و مقتدا ، زمان و فرصت نظام را هم از مردم و نظام می گیرند و این قصه پر غصه در  عرصه های مختلف ادامه دارد و در این میانه فقط مردم و مردم هستند که متضرر می شوند و البته دلسوزان نظام و انقلاب که خون دل می خورند و عرصه عمل برای آنان وجود ندارد.

در هفته های اخیر رهبر معظم انقلاب وقتی این شرایط را در قوای نظام مشاهده کردند؛ علی رغم تمامی توصیه ها  و رهنمودهای قبل که جهت برون رفت از این معضلات اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی را ارائه داده اند لیکن خروجی مناسبی را از متولیان اجرایی نمی بینند مشخصا دست به کار شده و مخاطب خود را مردم و راساً خود مردم قرار داده اند تا حداقل مردم بخاطر خودشان ، فرزندانشان، نظامشان و آینده کشورشان همتی نمایند.

رهنمود آتش به اختیار که رهبر انقلاب ارائه فرمودند؛ اقدام و عمل در عرصه های فوق بر اساس نیازها و ضرورتهای نظام ، در چهار چوب قانون و شرع است ، تا شاید کاستی ها و نقاط ضعفها و کمبودها و نارسائیها در عملکرد مجریان نظام جبران شود و به خود آمده  و اصلاح حرکت کنند.

مردم عزیز باید بدانند که جایگاه و موقعیت ایران در عرصه بین الملل جایگاه ویژه ای است و در صورت اقدام و عملکرد غیر متعارف و غیر معمول نه تنها فرصتها را از دست خواهیم داد بلکه شرایط برای حضور استعمارگران و دشمنان خارجی و پیاده نظام وابسته به آن در داخل فراهم خواهد شد.

مردم با بصیرت، متدین و انقلابی در این شرایط حساس با انتخاب خود؛ اقدام و عمل خودو در یک کلام عمل و پیروی از رهبر خود شرایط را برای ایجاد تمدن نوین اسلام فراهم کنند و در این راه به وعده ها و حیله های دشمن و معدود عمله های داخلی آن توجهی نکنند که سیلی خواهند خورد.

 

پیشکسوت بسیجی دکتر ثروتی

 
ارسال نظرات