مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: اگر بخواهیم چهره فرهنگی را برازنده جامعه اسلامی قرار دهیم باید نیاز به استمرار، تداوم و برنامه‌ریزی در همه اقشار از مردم را جزء اولویت‌های خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۱۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مریم جمشیدی در دومین نشست منطقه‌ای روسا و دبیران جمعیت بانوان فرهیخته استان‌های شمالی کشور در اردوگاه قرآنی شهدای چاکسر، اظهار کرد: زمانی ما می‌توانیم به اهداف و آرمان‌های واقعی در یک سازمان یا دستگاه دست یابیم که منافع عمومی را بر فضای شخصی ارجحیت داده که این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر اینکه نگاه ما یک نگاه سازمانی برای رسیدن به اهداف حقیقی باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه سازمانی برای رسیدن به اهداف حقیقی در جمعیت بانوان فرهیخته به خوبی دیده می‌شود، افزود: اقدامات فرهنگی یک اقدام زمان‌بری بوده که مدت زیادی در راستای این مسائل فرهنگی جای خود را در جامعه پیدا کرده یا حذف شود لازم است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: اگر بخواهیم چهره فرهنگی را برازنده جامعه اسلامی قرار دهیم باید نیاز به استمرار، تداوم و برنامه‌ریزی در همه اقشار از مردم را جزء اولویت‌های خود قرار دهیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه بانوان فرهیخته باید توجه ویژه‌ای به ارتباط با یکدیگر داشته باشند، بیان کرد: نگاه ما نگاه سیاسی نبوده و در زمینه فرهنگی باید منافع شخصی را کنار گذاشته و به منافع عمومی توجه بسیاری داشته باشیم.

 جمشیدی با بیان اینکه در جامعه باور عمومی، عزت نفس، شخصیت و شکوه زن ایرانی بسیار کمرنگ شده است، ادامه داد: باید در راستای کمرنگ‌شدن باور عمومی، عزت نفس، شخصیت و شکوه زن ایرانی ریشه‌یابی کرده که یکی از راه‌های آن نزدیک شدن به اقشار جامعه از جمله دانشجو‌ها و دانش‌آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش صحیح باید در راستای اقدامات دانشجوها و دانش‌آموزان باشد، خاطرنشان کرد: اداره امور بانوان و خانواده استانداری مازندران سعی می‌کند در اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان و دانش‌آموزان نفوذ پیدا کرده و با نحوه صحیح آموزش عناوین مختلف و شایسته را به این قشر مهم جامعه بیاموزد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه طی یک روز کارگاه‌های آموزشی را برای فراگیری آموزش صحیح در بحث علمی، آموزشی، سلامت، فضای رسانه‌ای، پیشگیری از اعتیاد، اخلاق اداری، آموزش‌های لازم برای مراقبت‌های جنسی در دختران و حوزه های دیگر داشته ایم، گفت: یک انسان آگاه در جامعه یعنی یک آسیب کم‌تر و بحث بعدی که مورد توجه بوده اخلاق مداری و سیاست بوده که کسانی که در حوزه فرهنگی کار می‌کنند باید اخلاق‌مدار باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مردم می‌توانند قضاوت آگاهانه داشته و قاضیان شایسته‌ای هستند، اظهار کرد: اگر همه مردم جامعه از جمله زنان بخواهند اخلاق‌مداری را سر فصل و سرلوحه زندگی خود قرار دهند به این نتیجه رسیده که می‌توانند همه برنامه‌ها و اهداف خود را شایسته انجام دهند.

جمشیدی با بیان اینکه در جامعه‌ای که اخلاق سقوط کند همه برنامه‌ها و آرمان های جامعه سقوط می‌کند، گفت: بحث بعدی که باید مورد توجه مردم باشد صبر بوده که ایران مردم بسیار خوب و شایسته‌ای داشته که خواستار آموزه‌های شایسته و فرهیخته بوده و اگر باور و اعتقاد در آن‌ها رشد کند در راستای این آموزه‌های شایسته قدم برداشته و باعث حفظ آبرو و پیشرفت این جامعه می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها