خبرهای داغ:
بازسازی واقعه غدیر خم

راز غدیر خم در همراهی با ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار گفت: راز غدیر یعنی کسانی که عقب جا مانده اند برسند و آنها که جلو رفته اند بازگردند تا با ولایت حرکت کنند، هم چنان که غدیر، کربلای عوام بوده است، کربلا نیز غدیر خواص بود و در غدیر با آن که بیعت گرفته شد، جفا کردند و در کربلا با آن که بیعت برداشته شد وفا نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۹۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار فرمانده سپاه ناحیه خوانسار ضمن تبریک ایام غدیر خم و همچنین ولات با سعادت امام هادی(ع) با اشاره به اهمیت این ایام اظهار کرد:امام نگهبان اسلام از تحریف ها،حافظ مسلمین از گمراهی ها،ضمانت اجرای احکام در جامعه،مشعل هدایت در شب های تیره،فروغ یقین افروز در پیچ و خم های شک و اضطراب است.

وی افزود:غدیر خم تعیین کنندهامام امت پس از رسول خدا(ص) است و راز غدیر یعنی کسانی که عقب جامانده اند برسند و  آنان که جلو رفته اند بازگردند تا با ولایت حرکت کنند،مچنان که غدیر کربلای عوام بوده است،کربلا نیز غدیر خواص بود و با آن که در غدیر بیعت گرفته شد جفا کردند و در کربلا با آن که بیعت برداشته شد وفا کردند.

سرهنگ محسن پاشایی در ادامه گفت:بازسازی واقعه غدیر توسط ستاد بزرگداشت واقعه غدیر در این شهرستان روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پارک عسل برگزار شد.

وی افزود:هدف از اجرای این برنامه انتقال اثر بخش پیام واقعه غدیر به نسل جوان و تأکید بر بیان کوتاهی هایی است که در منش و روش و انتقال پیام این واقعه صورت گرفته است چرا که کم کاری و کوتاهی هایی که در مورد این واقعه انجام شد در نهایت حادثه تلخ عاشورا را رقم زد.

ارسال نظرات