مصطفی برزگر
امام جمعه دره شهر خطاب به مدیران:
امام جمعه دره شهر گفت: متاسفانه به دلیل بی توجهی ما مسئولان همه نخبگان این شهر با تمام ظرفیتها گوشه نشین شده اند.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۴۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام"محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر گفت: دره شهر مشحون از درهای کمیاب در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی است.

وی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بی توجهی ما مسئولان همه نخبگان این شهر با تمام ظرفیتها گوشه نشین شده اند.

 قنبر بیگی افزود: باید تمهیداتی برای استفاده از ظرفیتهای بزرگ شهرستان برای رفع معضلات فرهنگی اندیشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به کارهای فرهنگی در شهرستان گفت: بی اهمیتی مدیران نسبت به مصوبات شورای فرهنگ عمومی عملا خروجی این شورا صفر و ضعیف است.

حجت الاسلام قنبر بیگی با بیان اینکه برخی فقط دستورالعملی عضور شورا هستند، یادآورشد: فرماندار با مدیرانی که در جلسات و مراسمات فرهنگی و مذهبی شرکت نمی کنند برخورد کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دره شهر تصریح کرد: چرا تعدادی از مدیران تا جایگاهشان به خطر می افتد دیگر در هیچ برنامه ای حضور ندارند در صورتیکه  که هر مدیری تا لحظه اخر باید به وظائفش عمل کند.

وی افزود: غیبت این افراد در تمامی برنامه ها باعث شده مردم و ما انها را نشناسیم.

قنبر بیگی خاطرنشان کرد: همین افراد در رسانه ها از قرار گرفتن در مسیر هجمه ها گلگی می کنند اما از خود نمی پرسند برای رفع مشکلات فرهنگی دره شهر چکار کرده اند.

وی همچنین با انتقاد از جزیره ای عمل کردن متولیان فرهنگی شهرستان گفت: فرماندار بررسی کند بودجه فرهنگی برخی ادارات کجا هزینه می شود که هیچ نمودی ندارد.

امام جمعه دره شهر یادآورشد: تمامی مراسمات ما به دادن شربت و قربانی ختم شده، پس جایگاه کار فرهنگی کجا قرار دارد.

وی افزود: متاسفانه برخلاف مناسیتهای دولتی هیچگونه نشانه ای از هفته مذهبی مانند دهه ولایت در شهر دیده نمی شود.

امام جمعه دره شهر تصریح کرد:  با توجه به هجمه های دشمن بر علیه تشیع مسئولان توانن برگزاری  برنامه ای برای رفع شبهات را نیزندارند.

وی با بیان اینکه زحمت اجرای برنامه فقط بر دوش چند اداره افتاده است، افزود: از این پس همه برنامه های فرهنگب از صفرتا صد به همه ادارات داده شود و بقیه نیز به انها کمک کنند.

قنبر بیگی خطاب به برخی مسئولان گغت: کارهای سیاسی و انتخاباتی تمام شده پس به کارهای مردم رسیدگی کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دره شهر با بیان اینکه بجای لج و لجبازی به اجرای برنامه ای فرهنگی کمک کنید، خاطرنشان کرد: هر مدیری که توانایی انجام کارها را ندارد سکان ان اداره را به دست انسانهای توانمند بسپارد.

 

ارسال نظرات