خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری تبریز با تاکید بر این‌که انضباط اداری، اساس خدمتگزاری است، گفت: نظم و انسجام باید در حوزه‌های مختلف خدمتگزاری شهرداری، هر روز به سمت کارآمدی و ارتقا پیش برود.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی در جلسه مدیران ستادی شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: امروزه شهرداری از ساختار دو دهه پیش خود فاصله اساسی گرفته است؛  ویژگی‌ مهم مامویت‌های امروز شهرداری، خدمات بی‌وقفه و مستمر در بخش های مختلف عمرانی و اجتماعی است که باید با پشتوانه برنامه و انضباط، هدایت شود.

وی با اشاره به این‌که زمان و منابع مالی، باید به عنوان دو سرمایه طلایی، قدر دانسته شود، تصریح کرد: حرکت شهرداری، بر مبنای برنامه و بودجه است؛ این ویژگی، به زبان ساده، همان تطبیق زمان و منابع مادی است که باید با پشتوانه زمان‌بندی‌های مدون محقق شود.

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: این ذهنیت که پول، شرط لازم و کافی برای کیفی‌سازی برنامه‌هاست، باید اصلاح شود؛ هر لحظه از زمان‌بندی‌های اجرایی باید با صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها، مراقبت از تجهیزات، پرهیز از تشریفات بی‌مورد، مدیریت هزینه‌های جاری و حفاظت دقیق از مصالح عمرانی و منابع آبی همراه باشد.

اسحقی با بیان این‌که در آستانه رویداد «تبریز 2018» با پنج پروژه مهم گردشگری در سطح شهر مواجهیم، گفت: مجموعه مقبره‌الشعرا، مرکز همایش‌‌های بین‌المللی، میدان آذربایجان، محورهای گردشگری و پیاده‌راه جمهوری اسلامی، پنج محور عمرانی شهرداری تبریز است که باید به عنوان اولویت مدیران شهری و شهرداران مناطق، لحاظ شود.

ارسال نظرات