خبرهای داغ:
جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان خبر داد
جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان با اشاره به اینکه در شهرستان همدان 9 ستاد برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند، گفت: برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در 27 شهر و بخش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

برگزاری برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در 27 شهر استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجواد بیات در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی استان همدان اظهار داشت: هفته امربه‌معروف و نهی از منکر دارای روزشماری است که به‌تناسب روزها برنامه‌های منسجمی در این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین روز از هفته امربه‌معروف و نهی از منکر دفاع مقدس، وحدت و انسجام ملی با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، افزود: این روز در 24 نقطه از استان و در حسینیه امام همدان برنامه برگزار می‌شود که محوریت برنامه با قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر استان است.

بیات عنوان کرد: در دومین روز این هفته حدود یک هزار و 500 شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در مناطق 19 گانه آموزش‌وپرورش سطح استان فعالیت خود را شروع کرده و برنامه‌هایی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه سومین روز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، گفت: چهارمین روز این هفته تأکید بر سلامت محیط اداری با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان تصریح کرد: 136 شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات، دستگاه و نهادهای دولتی و بانک‌های استان حکم برگزاری این شورا را دریافت کرده و این شورا را برگزار می‌کنند.

بیات با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود همایش امربه‌معروف و نهی از منکر در سالن همایش‌های استانداری برگزار شود، تصریح کرد: در این همایش تودیع و معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان انجام شده و از فعالان این عرصه نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تقویت نهاد خانواده با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان پنجمین روز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان ششمین روز این هفته است که همایشی با این موضوع برگزار و حضور یک هزار نفر در این گردهمایی پیش‌بینی شده است.

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان اظهار داشت: سالم‌سازی محیط کسب‌وکار و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی عنوان هفتمین روز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر است که در این روز گردهمایی اصناف همدان برگزار می‌شود.

بیان با بیان اینکه 18 مرکز خرید همدان دارای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر هستند، افزود: 50 هزار واحد صنفی در سطح استان همدان فعال است که برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر از طریق سامانه پیامکی به این واحدها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان همدان 9 ستاد برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند، بیان کرد: برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در 27 شهر و بخش برگزار می‌شود.

*اجتماع 20 هزار نفری مردم همدان در اولین روز محرم

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ مردم و هیئت‌های مذهبی در اولین روز محرم در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اجتماع همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر بعد از ظهر روز جمعه در باغ‌موزه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در این اجتماع 20 هزار نفر از مردم و هیئت‌های مذهبی در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان حضور داشته باشند.

محمدعلی پرزاد بیان کرد: برگزار این اجتماع برنامه‌ای کاملاً خودجوش و مردمی است که نقطه‌ای زیبا برای اولین روز محرم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات