خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

بهره مندی بیش از یکهزار دانش آموز از کلاس های آموزشی

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هزار و 21 دانش آموز تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه امسال از کلاس های آموزشی کانون های دائمی و موقت بهره مند شده اند، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۲۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی با اعلام اینکه در پنج ماهه سال گذشته هزار نفر در کلاس های آموزشی کانون های فرهنگی کمیته امداد استان شرکت کردند، گفت: کلاسهای آموزشی در رشته های قرآن، اخلاق اسلامی، مهارتهای زندگی، مهارتهای فنی و حرفه ای، دستاوردهای انقلاب اسلامی، فضای مجازی، کتابخوانی، ورزشی  و پژوهش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کانون های دائم، موقت و جوانان پیرو ولایت در طول سال در زمینه های علمی، دینی، ورزشی و هنری فعالیت می کنند، افزود: کانون های دائم این نهاد در شهرهای تبریز، اهر، مراغه، مرند و میانه دایر هستند.

زمانی با بیان اینکه کمیته امداد استان با ایجاد 15 کانون فرهنگی موقت برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می کند، افزود: اجرای این برنامه ها به ویژه در ایام اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت از اولویت های فعالیت های فرهنگی این نهاد است.

وی با بیان اینکه بیش از 14 هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات کمک تحصیلی این نهاد استفاده می کنند، گفت: 94 نخبه قرآنی، علمی، اختراع و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان افزود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت انجام می شود تا آنها بتوانند بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها