خبرهای داغ:
در راستای برقراری ارتباط بیشتر با خانواده شهدا و شناسایی شهدای هر محله طرح آبروی محله با محوریت شهید نعمت ورزیار به همت حوزه شهید عاشوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۱۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون استاندار و فرماندار ويژه خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه، ادامه دادن راه شهدا و پیرو خط انقلاب وظیفه سنگینی است که شهدا بر دوش ما نهاده اند.

سید محمد عبادی افزود: ما وارث خون شهدایی هستیم که از صدر اسلام تا کنون، با ایثارگری ها و جانفشانی در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا امروز امنیت در کشور اسلامی برقرار باشد و مقاومت، ایستادگی و پایداری در ایران اسلامی نشان دهنده عزت و اقتداری است که شهدا برای ما به جا گذاشته اند.

وی عنوان کرد: امروز کشور ایران با اقتدار موشکی که دارد توانسته سایه تهدید را از سر ملتش بردارد که این مدیون خون شهدا و خانواده های شهدا است.

عابدی بصیرت و روشنگری را لازمه جلوگیری از ترفند و حیله های دشمن دانست و تصریح کرد: امروز دشمن ترفند و حیله های جدیدی را برای ملت ایران تدارک دیده که لازمه جلوگیری از نفوذها بصیرت است تا فتنه های دشمن را شناسایی کنیم.

فرماندار خوی تاکید کرد: امروز ما اجازه نداریم خط شهدا و استکبار ستیزی را کمرنگ کنیم و باید با مقاومت و ایستادگی که شهدا برای ما به یادگار گذاشته اند ادامه دهنده خون شهدا باشیم.

وی اظهار داشت: ورود از باب تعامل و نفوذ فرهنگی از فتنه هایی است که دشمن با استفاده از آن می خواهد با تعامل وحدت روحیه انقلابی ایران را از بین ببرد.

گفتنی است خاطره گویی رزمندگان 8سال دفاع مقدس، تقدیر از خانواده شهید نعمت ورمزیاری و مداحی از برنامه هایی بود که دراین مراسم اجرا شد

 

ارسال نظرات