خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با تبریک دهه ی امامت و ولایت و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: همه باید بدانند که غدیر مختص شیعه نیست، بلکه غدیر متعلق به عالم اسلام است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۱۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم جشن بزرگ عید غدیر خم در تکاب تصریح کرد: فاصله گرفتن از غدیر باعث پیروزی دشمنان اسلام و حرکت کردن در محور ولایت پیروزی مسلمانان بر کفر و ایادی استکبار را به دنبال دارد.

حجت الاسلام سرایی در ادامه به موضوع انقلابیگری پرداخت و گفت: حضرت امام خمینی(ره) سیاست و دیانت و عرفان را در کنار هم تجمیع نمودند و معنای سیاست همراه با دیانت را برای همگان تفسیر عملی فرمودند.

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) نیروهای تربیت یافته در مکتب امام(ره) همان هایی بودند که شهادت را برای خود سعادت می دانند و باصلابت و اقتدار تابع محض ولایت فقیه می باشند .

حجت الاسلام سرایی جامعه بدون رهبر دینی را جامعه بی روح دانست و گفت: جامعه ای که ولایت ندارد، آن جامعه اقتدار نخواهد داشت و ولایت فقیه می تواند سیاست مبتنی بر تفکر اسلامی و انقلابی را در جامعه پیاده نماید لذا همانگونه که ملت ایران با اقتدا به ولی خود توانست در مقابل استکبار بایستد و امروز نیز با اقتدا به مولا و رهبر خود با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده است .

در پایان این مراسم از روحانیون انقلابی شهرستان تکاب و همچنین تعدادی از بسیجیان منتخب جشنواره مالک اشتر تجلیل بعمل آمد .

 

ارسال نظرات