خبرهای داغ:

میلیارد ریال برای اصلاح و بهبود جاده تکاب- شاهیندژ اختصاص یافت

فرماندار تکاب گفت: با توجه به وضع نامناسب جاده تکاب- شاهیندژ و ضرورت اصلاح آن علاوه بر تصویب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان تکاب از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه از محل اعتبارات عمرانی کمیته برنامه ریزی استان به این طرح اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۰۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایرج ثقفی بیان کرد: علاوه بر این ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، از محل اعتبارات اسناد خزانه اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی برای بهبود وضع نامطلوب جاده تکاب- شاهیندژ تخصیص یافته است.

وی در ادامه افزود : ۲ هزار تن قیر نیز به صورت رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت ریزی جاده تکاب-شاهیندژ در نظر گرفته شده و در اختیار این طرح قرار خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی طرح اصلاح و بهبود جاده تکاب- شاهیندژ تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد، گفت: در جلسه ای که با حضور نماینده مجلس،معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی برگزار شد مقرر شد این اعتبارات در کمترین زمان برای اجرای طرح آسفالت ریزی جاده تکاب- شاهیندژ تزریق شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

فرماندار تکاب اضافه کرد: پیگیری ها و مکاتبات مستمر نمایندگان میاندوآب، شاهیندژ و تکاب و همچنین استاندار آذربایجان غربی موجب تسریع و توجه ویژه برای اصلاح و بهبود این محور شده است.

ثقفی ادامه داد: طرح جاده میاندوآب- شاهیندژ و تکاب یک طرح ملی بود اما به علت نبود برنامه ریزی مناسب و هدر رفت منابع و اعتبارات ملی در سال های گذشته این طرح نیمه تمام مانده و مشکلات فراوانی را برای مردم این سه شهرستان به ویژه ساکنان شهرستان تکاب به وجود آورده است.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان تکاب در حوزه جاده ها و راه های دسترسی اظهار کرد: تلاش می کنیم ابتدا برای رفع بحران از جاده تکاب- شاهیندژ عملیات اصلاح و بهبود آن را به سرعت با این اعتبارات ویژه آغاز شود و آن را تا پایان فصل کاری به اتمام برسانیم.

فرماندار تکاب گفت: پس از اصلاح و بهبود این جاده و آسفالت ریزی بخش هایی از جاده که در طرح اصلی باقی خواهد ماند، طرح تعریض و ایجاد جاده جدید در محور تکاب -شاهیندژ – میاندوآب نیز آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظرات