رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان زنجان:
توسعه حسینیه اعظم زنجان در طول زمان و مطرح شدن آن به صورت جهانی یکی از نتایج مثبت وقف در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۱۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان زنجان در بازدید از مؤسسه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان گفت: فعالیتی که در حوزه مؤسسه مصباح صورت گرفته است، علاوه بر مباحث علمی در زمینه اقتصادی نیز مطلوب و تاثیرگذار بوده است.

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه در حسینیه اعظم زنجان فعالیت‌های بسیاری انجام می‌شود، افزود: امیدواریم مسؤولان نیز اقداماتی بیشتر از قبل در حمایت از این مجموعه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که موجب گسترش حسینیه اعظم زنجان شده فرهنگ وقف بوده است، اظهار داشت: توسعه حسینیه اعظم زنجان در طول زمان و مطرح شدن آن به صورت جهانی یکی از نتایج مثبت وقف در جامعه است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کاری صنعت‌، معدن و تجارت استان این است که با مجموعه اقتصادی حسینیه اعظم زنجان ارتباطی ایجاد شود، گفت: امیدواریم، بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه در زمینه اقتصادی استفاده کنیم.

فغفوری با اشاره به اینکه اقداماتی نیز در زمینه همکاری بیشتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حسینیه اعظم صورت گرفته است، افزود: به دلیل شناختی که از حسینیه اعظم زنجان داریم و اعتمادی که مجموعه‌های استانی به این مکان مقدس دارند قطعاً می‌تواند همچون پروژه‌هایی که حسینیه اعظم در دست اقدام دارد مشابه همین چند قلوزایی که موسسه کشت و صنعت مصباح در حوزه دامداری دارد را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات انجام شده در حسینیه اعظم زنجان در سطح کشور بی‌نظیر است، گفت: برای مثال فعالیتی که در حوزه مؤسسه مصباح صورت گرفته است، علاوه بر مباحث علمی در زمینه اقتصادی نیز مطلوب و تاثیرگذار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین در رابطه با حمایت‌های مسؤولان از حسینیه اعظم زنجان گفت: امیدوارم که همه مسؤولان حمایت‌های خوبی را از حسینیه اعظم داشته باشند تا بتوانند برنامه‌های کاری که این مجموعه در اختیار دارد، عملیاتی شود.

بر همین اساس بنا شد، که فعالیت‌های اقتصادی حسینیه اعظم در بحث دامداری، چاقوسازی و تولید نهال و موارد دیگر به صورت یک پکیج ارائه بشود تا در کارگروه‌های اقتصادی استان مطرح و مساعدت‌های دیگر مسؤولان را بتوانیم در این زمینه جذب کنیم.

نتایج این اقدامات نیز اشتغالزایی با هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به سرمایه‌گذاری‌های دیگر خواهد بود.

ارسال نظرات