با هدف ارتقا سواد رسانه و همکاری های رسانه ای میان بسیج رسانه و دانشگاه آزاد صورت گرفت؛
ظهر امروز تفاهم نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد برای ارتقا سواد رسانه و همکاری های رسانه ای با حضور "ولایتی" رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد و "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه امضاء شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۱۰۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظهر امروز تفاهم نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد برای ارتقا سواد رسانه و همکاری های رسانه ای با حضور "ولایتی" رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد و "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه امضاء شد.

علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در این مراسم اظهار داشت: بسیج رکن اساسی زندگی ما می باشد که حفظ هویت و تمامیت ارضی و حمایت نظام جمهوری اسلامی و حضور در تمام عرصه ها از وظایف اجمالی بسیج است .
وی تصریح کرد: این نهاد مبارک توسط حضرت امام(ره) تاسیس شد و امیدوارم همه ما در تمام کارهایمان بسیجی باشیم .
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: در جهت کیفی سازی کار بسیج ، ارتباط دانشگاهی مهم است و ما احتمام ویژه برای کیفی شدن ارتباط ها به بسیج داریم.
سردار "محمد رضا یزدی " نیز در این مراسم اظهار داشت: ما باید فضای فرهنگی و زندگی عادی را به سمت زندگی ایرانی اسلامی سوق دهیم.
وی افزود: حضور بسیج در همه عرصه ها به خصوص رسانه دارای اهمیت ویژه ای است.این ارتباط را باید در سیستم های سازمانی هم ترویج دهیم و به سرعت به سمتی حرکت کنیم که تبلیغ و ترویج زندگی اسلامی صورت بگیرد تا در این زمینه موفق شویم.
وی تصریح کرد: باید برای کیفی سازی اقدامات بسیج هم کارهایی صورت بگیرد که این تفاهم نامه یکی از این کارهاست.
در پایان مراسم تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج رسانه امضاء شد.

ارسال نظرات