خبرهای داغ:
مسئول آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:
مسئول آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: دوره تئوری و عملی تکمیلی بسیج ویژه بسیجیان گردان بیت المقدس و حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) در شهر اقبالیه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۸۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

سیدمحمد حسینی مسئول آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک میلاد امام هادی (ع) و دهه ولایت اظهار داشت: دوره آموزش تکمیلی بسیج با حضور 190 نفر از بسیجیان شهر اقبالیه، چوبیندر، مهدی آباد و شیداصفهان در تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مدت 10شبانه روز برگزار می گردد.
وی خاطر نشان کرد: دوره تئوری این آموزش به مدت یک ماه ویژه بسیجیان گردان بیت المقدس و حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) در مدرسه شهدای شهر اقبالیه با حضور اساتید مجرب از تیپ 82 و گردان امام حسین (ع) شهر اقبالیه برگزار شد.
حسینی یادآور شد: در اردوی عملی بسیجیان با فراگیری آموزش‌های پیاده‌روی بلند مدت با تجهیزات، پدافند غیر عامل، اختفا و استتار و پوشش در اردوگاه، کمین و ضد کمین، تمرین آتش و حرکت، حمل مجروح، نحوه ی آرایش و پیشروی ها، تخمین مسافت، ماسک گذاری، تیراندازی شبانه، پرتاب نارنجک، نت سلاح و...، خود را برای دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی و آمادگی های لازم جهت حضور در خدمت مقدس سربازی آماده می‌کنند.
مسئول آموزش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: برگزاری چنین اردوهای آموزشی می تواند نقش بسزایی در ایجاد آمادگی جسمی و روحی برای بسیجیان داشته باشد؛ چرا که بسیجیان شرکت کننده در این دوره ها با تمرین عملی آموزش های تئوری طی این آموزش های فشرده و سخت نظامی می توانند پیش زمینه خوبی را برای مباحث دفاعی اندوخته نمایند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها