دوره تربیت تعالی فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) با موضوع استکبارستیزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۸۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با موضوع استکبارستیزی در محل حوزه برگزار شد.
در این جلسه نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره به دهه ولایت و امامت با تاکید بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در پایگاه‌ها اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در این دهه و همچنین هفته دفاع مقدس و ماه محرم برنامه‌های اثرگذار اجرا نماییم.
مصطفی بامدادی سخنران مراسم نیز در این نشست با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از موضوعات مهم است گفت: یکی از شاخص‌های انقلابی گری استکبارستیزی است و این مقوله در قرآن و روایات مورد تاکید است.
وی افزود: انقلاب اسلامی پایه گذار استکبارستیزی در دنیای امروز و الگویی برای همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان است.
بامدادی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا استکبارستیزی را در جامعه بسط و گسترش و نهادینه نماییم و این روحیه سبب ایستادگی و پیروزی ملت هاست و شهدایی ما چه در دوران دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم و امثال حججی‌ها با این روحیه بود که در برابر دشمنان محکم و استوار ایستادند.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ استکبارستیزی در جامعه گفت: رهبری تاکید بر استکبارستیزی دارد و این موضوع را در راستای حفظ انقلاب اسلامی و برپایی تمدن اسلامی مهم برمی شمرند و باید بسیج که از بدنه نظام است در این موضوع تمرکز و بسیجیان را در این راستا تربیت نمایند.
 
برگزاری دوره تربیت تعالی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها