حجت الاسلام معتمدی زاده گفت: طلاب هر جا کار بر روی زمین مانده کمک کنند تا مطالبات رهبری برای رسیدن به حوزه علمیه مطلوب محقق شود، طلاب باید تاریخ صدر اسلام را با مسائل روز منطبق کنند.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

حجت الاسلام رضا معتمدی زاده مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای در دیدار با طلاب حوزه های علمیه استان تهران گفت:  مسئولین حوزه های علمیه باید ساز و کاری را تدبیر کنند تا مطالبات رهبر معظم انقلاب اجرایی شود.

وی افزود: باید در حوزه ها مکانی راه اندازی شود تا مطالبات رهبری در خصوص مسائل حوزه های علمیه به صورت جدی پیگیری شود و از طلبه ها در قالب های مختلف مثل کلاس های اخلاق و حلقه های صالحین بسیج و دیگر برنامه ها بخواهند به این فرمایشات توجه داشته و برای رسیدن به آنها تلاش کنند.

مسئول بازرسی سازمان بسیج طلاب با اشاره به مفهوم آتش به اختیار که اخیرا رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل فرهنگی مطرح کردند تصریح کرد: طلاب باید آتش به اختیار باشند، علاوه بر درس خواندن در فضای مجازی نیز خود را به روز کنند و هر جا کار بر روی زمین مانده کمک کنند تا مطالبات رهبری برای رسیدن به حوزه علمیه مطلوب محقق شود، طلاب باید تاریخ صدر اسلام را با مسائل روز منطبق کنند.

 

ارسال نظرات