استاندار زنجان:

از دست دادن افرادی همچون شهید باکری، به هیچ عنوان قابل جبران نیست

شهید شدن و از دست دادن افرادی همچون شهید باکری، به هیچ عنوان قابل جبران نیست، چرا که چنین شخصیت هایی، تکرار نشدنی هستند.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۴۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان، استاندار زنجان در دیدار  با جانباز 70درصد، گفت: اعزام 540 هزار نفر از مجموعه جهاد سازندگی به جبهه های نبرد حق علیه باطل قابل تامل است.

اسداله درویش امیری افزود: نقش و وظیفه جهاد سازندگی در دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران جهت سازندگی و آبادانی مناطق مختلف کشور به خصوص روستاها حائز اهمیت است، همچنین تعداد شهدای این مجموعه و افراد اعزامی از سوی این نهاد انقلابی به جبهه ها قابل توجه بوده که این امر، نشان از اوج فداکاری و ایثار کارکنان این نهاد دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرسنل جهاد سازندگی به تعبیر و فرموده امام راحل (ره)، سنگر سازان بی سنگر هستند، اظهار داشت: جهاد سازندگی، به نوعی تمهیدات و زمینه لازم را برای فعالیت رزمندگان در راستای دفاع از کشور فراهم می کرد و این تعبیر امام راحل (ره)، کاملاً بجا بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی را موجب شهادت نیروهای انسانی توانمند و نخبه کشور شد، تصریح کرد:شهید شدن و از دست دادن افرادی همچون باکری، به هیچ عنوان قابل جبران نیست، چرا که چنین شخصیت هایی، تکرار نشدنی هستند و بی شک اگر امروز این شخصیت ها در کشور حضور داشتند، جزء نیروهای نخبه اجرایی مملکت محسوب می شدند.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه امروز کشور با تمامی فراز و نشیب ها به مسیر توسعه ای خود ادامه می دهد، افزود: جنگ تحمیلی با فداکاری ملت ایران، پشت سر گذاشته شد و طمع دشمن به خاک کشور بی نتیجه ماند؛ این در حالی است که در جنگ های تاریخی کشورمان، همواره شاهد جدا شدن بخشی از حوزه سرزمینی مان بوده‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: جانفشانی شهدای 8 سال دفاع مقدس موجب سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 استاندار زنجان افزود: شهادت بسیاری از جوانان کشور در راه انقلاب اسلامی و در طول جنگ تحمیلی باعث شد تا تمامیت ارضی کشور حفظ شده و عزت، سربلندی و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی برای کشور محقق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار