خبرهای داغ:
دبیر اجرایی جشنواره ایده آفرینی افق مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری جشنواره افق درکرمانشاه

دبیر اجرایی جشنواره ایده آفرینی افق جزئیات برگزاری جشنواره ایده‌آفرینی افق در استان کرمانشاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۳۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  محمد عباسی از برگزاری جشنواره ایده آفرینی افق خبر داد و گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص آتش به اختیار بودن دغدغه مندان فرهنگی، و همچنین تاکیدات ایشان در خصوص بازنمودن چتر انقلاب اسلامی برای پوشش اقشار مختلف جامعه، جشنواره ایده آفرینی افق در ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طرح ریزی و با موافقت و حمایت حضرت آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اجرایی شد.

 

وی افزود: در اولین قدم شورای سیاستگذاری جشنواره با حضور نمایندگان دستگاه های فرهنگی استان در محضر آیت الله علما تشکیل جلسه داد و کلیات برگزاری جشنواره و موضوعات آن به تایید رسید.

 

دبیر اجرایی جشنواره ایده آفرینی افق در خصوص اهداف جشنواره تصریح کرد: امیدواریم که ضمن جمع آوری ایده های ناب عموم مردم بخصوص جوانان مومن انقلابی در راستای موضوعات مطرح شده، ذهن دغدغه مندان و فعالان فرهنگی بیش از پیش با موضوعات جشنواره درگیر شده و در این راستا بتوانیم در استان قدمهایی برداریم.

 

وی اشاره ای نیز به موضوعات جشنواره داشت و گفت: با توجه به رصد های صورت گرفته در فضای فرهنگی استان و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اولویت های عملیات های فرهنگی، موضوعاتی جهت ایده پردازی معرفی شده است.

 

عباسی رشد فضایل اخلاقی وتقویت بنیه معرفت دینی، تبیین حقایق انقلاب اسلامی،  تقویت اتحاد اسلامی، تربیت کودک و نوجوان، تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و دستاوردهای جشنواره را از موضوعات این جشنواره برشمرد.

 

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مندی فعالان فرهنگی و عموم جوانان مومن انقلابی مد نظر ماست، خاطرنشان کرد: امیدواریم ایده های ناب در موضوعات فرهنگی را از عموم دغدغه مندان فرهنگی جمع آوری کرده و با حمایت حامیان جشنواره اجرایی کنیم.

 

دبیر اجرایی جشنواره ایده آفرینی افق  در پایان آخرین مهلت ارسال را به این جشنواره ۲۰ شهریور ماه امسال اعلام کرد.

ارسال نظرات