خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هنوز تفکر مجاهدت و مقاومت در میان مردم یمن وجود دارد و آن‌ها می‌دانند که بمباران‌ها، ناامنی‌ها، سختی‌ها و قحطی مقطعی است لذا این مشکلات تنها سبب اتحاد و مقاومت هر چه بیشتر مردم یمن می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۱۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون عکس منتشر شده از یک کودک یمنی اظهار کرد: این کودک نماد مظلومومیت کودکان یمن و هم‌چنین نماد مقاومت مردم این سرزمین می‌باشد.
وی در ادامه این کودک یمنی را نماد زنده‌بودن مردم یمن دانسته و تشریح کرد: از زیر آوار در آمدن این کودک بیانگر این حقیقت است که مردم یمن همچون ققنوسی که از خاکستر خود جان دوباره می‌گیرد، با وجود مشکلات بسیار دوباره از زیر اوارها روئیده می‌شوند.
این کارشناس مطرح کرد: هنوز تفکر مجاهدت و مقاومت در میان مردم یمن وجود دارد و آن‌ها می‌دانند که بمباران‌ها، ناامنی‌ها، سختی‌ها و قحطی مقطعی است لذا این مشکلات تنها سبب اتحاد و مقاومت هر چه بیشتر مردم یمن می‌شود.
قبادی ادامه داد: امروز مستکبرین و رژیم صهیونیستی فهمیده‌اند که نمی‌توانند به این سادگی سبب نابودی یمن و مردمانش شوند.
وی تبیین کرد: با وجود تمام مشکلات و مسائلی که دشمن به یمن تحمیل کرد امروز این کشور مقاوم‌تر و پرشورتر در حال حرکت به سوی پیروزی است و همانطور که امروز شاهد پیروزی مردم سوریه هستیم، پیروزی یمن نیز نزدیک است.
این کارشناس تصریح کرد: امروز نام کشور یمن که تا دیروز عده بسیاری حتی نامش را نیز نشنیده بودند بر سر زبان‌ها افتاده و جهانی شده که این مهم نشئت گرفته از همان مقاومت و ایستادگی مردم یمن است.
قبادی توضیح داد: متاسفانه هر روز که پیش می‌رویم دروغ‌ها، ادعاهای کذب و بی‌اثر بودن حرف‌های کشورها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر برایمان آشکارتر می‌شود.
وی تصریح کرد: عکس منتشر شده از این کودک یمنی و صدها مورد دیگر این‌چنینی بیانگر آن است که کشورهای مدعی حقوق بشر کاملا برخلاف نظریه‌هایشان عمل می‌کنند.
این کارشناس سازمان حقوق بشر را عنوانی فاقد ماهیت خارجی عنوان کرد و گفت: افرادی که در این سازمان به دور هم و بر سر یک میز جمع شده‌اند تنها یک عنوان هستند وگرنه می‌بایست در برابر این میزان از اقدامات خصمانه واکنشی از خود نشان می‌دادند.
قبادی در خاتمه متذکر شد: عدم اجازه ورود تیم های پزشکی، محموله‌های دارویی، غذا و مایحتاج ضروری زندگی به این کشور هیچگونه ارتباطی به جنگ ندارد و بستن مرزها و اجازه ندادن ورود نیروهای کمکی به این کشور و هم‌چنین سکوت سازمان حقوق بشر در برابر این وقایع واقعا به دور از انسانیت است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها