در مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت بصورت هماهنگ برگزار می شود؛
برنامه های فرهنگی با محوریت ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی در تمام مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت همزمان با دهه ولایت بصورت یکپارچه و گسترده برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۹۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، همزمان با دهه ولایت و با هدف تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت، معرفی مولفه های سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت آموزه های مکتب علوی وگسترش و عمق بخشی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه اطهار علیهم الاسلام فرهنگسرای گلستان در نظر دارد برنامه های دهه ولایت با عنوان "غدير، تجلی ظهور" را در سطح منطقه برگزار کند.
دوشنبه های قرآنی عنوان یکی از این برنامه هاست که با هدف عقد اخوت و تجلیل از سادات محل درمساجد منطقه8 برگزار می شود.
"با قدوسیان" برنامه ای است که با هدف تجلیل از سادات مدافع حرم و اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت آموزه های علوی در دهه ولایت برگزار می شود.
برگزاری مسابقه کتابخوانی امام علی(ع)، مسابقه کتابخوانی شمیم ولایت، برگزاری ورکشاپ نقاشی طلیعه ولایت، دریای معرفت(تفسیرموضوعی قرآن کریم) نیز از جمله اين برنامه ها است که با هدف تلاش در جهت گسترش ولایت فهمی،ولایت پذیری و ولایت مداری و ایجاد جریان فرهنگی در قالب برنامه های شاد در سطح شهر تهران در منطقه هشت برگزار می شود.
با توجه به اهمیت ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی نیز برنامه های خانواده پایدار، شبهای گلستان(دورهمی خانوادگی) و ورک شاپ نقشینه از سوی فرهنگسرای گلستان همزمان با دهه ولایت برگزار می شود.
علاقمندان به شرکت در برنامه های دهه ولایت و بهره مندی از ویژه برنامه های "غدير، تجلی ظهور" می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

ارسال نظرات