رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با «بسیج»:
سردار غلامی گفت: در حال حاضر 6 هزار و 500 گروه جهادی شناسنامه‌دار در کشور هستند که تا پایان تابستان امسال، 3 هزار و 500 گروه جهادی در مناطق محروم حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۷۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور پرشور وگرم گروه‌های جهادی در مناطق محروم سراسر کشور گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی، علاوه بر رفع محرومیت از جامعه و بالا بردن روحیه جهاد و خود سازی، تقویت روحیه پیگیری برای حل مشکلات توسط خود مردم است.

وی با بیان اینکه استقبال زیادی برای حضور در گروه های جهادی وجود دارد، افزود: در حال حاضر 6 هزار و 500 گروه جهادی شناسنامه‌دار در کشور هستند که تا پایان تابستان امسال، 3 هزار و 500 گروه جهادی در مناطق محروم حضور پیدا خواهند کرد.

سردار غلامی با بیان اینکه 85 هزار نفر تعداد اعضای تشکیل دهنده این گروه‌ها هستند، یاد اور شد: این رقم نسبت به همین زمان در سال گذشته افزایش 20 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی به انجام فعالیت‌های سازندگی و فرهنگی می‌پردازند، خاطر نشان کرد: گروه های جهادی باید تخصصی شوند و حدود 300 گروه جهادی از کارمندان تشکیل شده که به مناطق محروم اعزام‌ می‌شوند؛ همچنین 150 گروه تخصصی در حوزه صنعت تشکیل شده که در حوزه صنعت فعالیت جهادی خواهند داشت.

سردار غلامی در پایان با اشاره به اینکه یکی دیگر از گروه‌های جهادی تخصصی را در حوزه کشاورزی است بیان کرد: 408 گروه جهادی در حوزه کشاورزی تشکیل شده و به دانش افزایی کشاورزان جهت کشت مشغول خواهد شد.

ارسال نظرات