خبرهای داغ:
در حسینیه شهید علیمردانی سپاه شهرستان البرز برگزار شد:
جشن ولادت امام هادی(ع) در حسینیه شهید علیمردانی سپاه شهرستان البرز برگزار شد
کد خبر: ۸۹۱۳۹۴۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم ولادت امام هادی (ع) با حضور پاسداران و سربازان ناحیه امام رضا (ع) در حسینیه شهید علیمردانی برگزار شد .
حجت الاسلام شجاعی مهر در این مراسم گفت : امام هادى (ع) چهل و دو سال عمر كردند كه بيست سالش را در سامرا در زمان امامت آن بزرگوار شش خليفه، يكى پس از ديگرى آمدند.
وی افزود : سمانه مغربيه، مادر عارفش، خوشحال و خندان و پدر بزرگوارش‏ جوادالائمه (ع‏) بر اين نعمت‏ بزرگ شكر گزار و شادمان است. اوامام على‏النقى‏ (ع) است كه بايد در سن هشت‏ سالگى، پس از پدر،سكاندار كشتى نجات انسانها از گردابهاى گمراهى گردد و امت رابه ساحل عدالت و پاكى رهنمون شود.
شجاعی مهر اذعان کرد: سرفصل‏هاى زندگى و درخشش‏ خورشيد گونش در روزنه بيان و قلم نمى‏گنجد؛ زيرا امام ظهور اسم‏ اعظم الهى و تجلى شكوهمند و تام تمامى اسماى الهى است؛ امامى ‏توان از راه آثار و بركات پرتوى از آفاق وجودى و گستره ‏روحى‏اش را دريافت.
این مسئول افزود: یكی از شاگردان و اصحاب برجسته‌ی حضرت هادی علیه‌السلام آقا و مولای ما حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است. حضرت عبدالعظیم -كه الحمدالله قبر نورانی او شیراز است و خدا توفیق زیارتش را عنایت كند- از شاگردان و اصحاب برجسته یا برجسته ‌ترین شاگرد حضرت هادی (ع) بوده است.
وی در پایان افزود : یك نفر می‌گوید از حضرت امام هادی (ع) سؤالاتی داشتم و حضرت قریب به این مضامین فرمود: تو كه اهل ری هستی، از عبدالعظیم بپرس. خیلی حرف بزرگی است كه یك امام معصوم مردم را برای حل مشكل به یك نفر ارجاع دهد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها