مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
پیامبر (ص) در غدیر خم دین را کامل کرد و حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین به امت معرفی کرد و همه دیدند که امامت لازم است.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۳۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم بزرگداشت عید غدیر خم در جمع پرسنل سپاه امیرالمومنین(ع)، گفت: اگر ما بخواهیم یک مرجع و یک منشور از شیعه را به دنیا معرفی کنیم ، زیارت جامعه کبیره از امام هادی (ع) است که در آن به رابطهٔ امامان با خداوند و به جایگاه خدا در نظر امامان شیعه پرداخته شده است.

وی عنوان کرد:  زیارت جامعه کبیره یکی از زیارت نامه های معتبر شیعه است که در آن امام هادی (ع) دراین زیارت اشاره می‌کند به این که تمام اعمال به پیروی از امامان مقبول می‌افتد.

حجت الا سلام عباسی، اظهار کرد: آشنایی با این زیارت نامه یعنی آشنایی کامل با امامت و ولایت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)، بیان کرذ: خداوند متعال به پیامبر(ص) دستور داد که وصی خود را انتخاب کند و پیامبر (ص) در غدیر خم دین را کامل کرد و حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین به امت معرفی کرد و همه دیدند که امامت لازم است.

وی افزود: واقعه غدیر برای عالمان سنی آشکار است و برخی از آنان اعتقاد دارند که انکار واقعه غدیر به معنای انکار آفتاب در طول روز است.

حجت الاسلام عباسی، تصریح کرد: اگر ماجرای سقیفه اتفاق نمی افتاد حضرت زهرا(س) به شهادت نمی رسیدند و واقعه کربلا هم اتفاق نمی افتاد.

وی عنوان کرد: خیلی ها شخصیت حضرت علی را به درستی درک نکردند و به جایی رسیدند که حضرت را خدا می دانند و دچار کفر شدند.

ارسال نظرات