خبرهای داغ:
مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

اجراي نهضت شبانه آسفالت در سطح شهر همچنان ادامه دارد

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: اجراي نهضت شبانه آسفالت در سطح شهر از ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۳۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سلیمان بهرامی، مدیرعامل سازمان شهرداری قزوین اظهار کرد: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته و بررسي كارشناسان و بنا به درخواست شهروندان نسبت به ارتقاي سطح كيفي آسفالت معابر، اين پروژه در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است.
وي تصريح کرد: اجراي روکش و ترميم آسفالت ورودي هاي سطح شهر به عنوان يكي از مهم ترين اقدامات شهرداري در راستاي تحقق اهداف مجموعه مديريت شهري براي ارائه خدمات به شهروندان و توسعه گردشگري در شهر از اوايل سال جاري آغاز شده و در حال اجراست.
مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين عنوان كرد: يكي از ورودي هاي شهر كه اکنون نسبت به اجراي روکش آسفالت آن اقدام شده است در حد فاصل خيابان بهار به ميدان 22 بهمن (دروازه رشت) قرار دارد و تا کنون اين پروژه در مساحت 11 هزار و 800 متر مربع و با صرف هزار و 400 تن آسفالت بيندر اجرا شده است.
بهرامي با بيان اينکه اين پروژه در لاين رفت و برگشت اين مسير صورت گرفته است، گفت: لاين برگشت اين مسير به علت خرابي زياد در الويت قرار گرفت و با تلاش هاي شبانه روزي کارکنان سازمان عمران شهرداري قزوين به اتمام رسيد و اکنون در لاين رفت از سمت ميدان 22 بهمن به خيابان بهار، اين پروژه در حال اجراست.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها