فاطمه نوجوان نکایی راهیان نور غرب کشور: در مسیری که شهدا برای خود انتخاب کرده‌اند؛ کاهلی کرده‌ایم و اردوهای راهیان نور، پاکی دوباره جسم و روح از ناپاکی‌ها و استواری بر بیعت با شهدا در ادامه راهشان است و آمدیم تا بگوییم از راه حسین جدا نمی‌شویم.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۳۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  سفر راهیان نور همواره سفری خاص برای همه کسانی است که حداقل یک‌بار این سفر را تجربه کرده‌اند سفری که وقتی هر لحظه کسانی هستند که هوای تو را دارند و وجودت سرشار از شوق و ذوقی وصف ناشدنی است.

این روزها تعدادی از شهروندان بانوی نکایی ساکن قطعه‌ای از بهشت شده‌اند و با حضور در مناطق مختلف عملیاتی غرب کشور تجدید بیعت مجدد با شهدا و رزمندگان بسته‌اند و در هر لحظه و هر قدم همراه با شهدا و نام و یادشان هستند.

اردوهای راهیان نور سفری از خاک به افلاک و دوستی با پاکانی که آثار حضورشان در سراسر زندگی ما نمایان است.

راهیان نور، زمان دلدادگی دوباره با شهدایی است که آرامش را میهمان دل‌های پرآشوب‌مان کردند و بار دیگر ماییم و مهمانی با شکوه شهدا، مهمانی که سال‌های سال اثرات آن همراه زندگی‌مان خواهد بود.

اوقات فراغت تابستان امسال فرصتی شد تا همزمان با بازگشت بدن مطهر شهید محسن حججی شهید مدافع حرم در سوریه، حدود 50 تن از بانوان نکایی از حوزه حضرت سکینه(س) زیر نظر ناحیه مقاومت سپاه نکا با نام و یاد این شهید بزرگوار، راهی مناطق عملیاتی در غرب کشور شدند تا باردیگر دلدادگی‌ها را تکرار کنند.

بار دیگر حس و حال خوب، اشک‌ها، لبخندها، راز و نیازهای گاه و بی‌گاه جوانان و بانوان سرزمین من این‌بار در کوه‌های غرب کشور طنین‌انداز شد تا با مرور دوباره ایستادگی و شهامت شهدای ما، بار دیگر بر بیعت با شهدا استوارتر از قبل بایستیم.

راهیان‌نور، سفری برای حلالیت‌طلبی از شهدا

شعبان‌علی محسنی‌ده‌کلائی از راویان و مستندسازان این سفر معنوی به غرب کشور است که در گفت‌وگویی گفت: سفر پنج روزه به غرب کشور به همت حوزه حضرت سکینه(س) زیر نظر ناحیه مقاومت سپاه نکا به نام شهید محسن حججی برگزار شد تا تجدید بیعت دوباره با شهدا انجام شود.

وی اظهار کرد: در این سفر معنوی بانوان از مناطق عملیاتی در کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، یادمان شهید شیرودی، پادگان ابوذر، خط مرزی خسروی، بازی‌دراز، تنگه مرصاد، یادمان پاوه، سنندج و پاوه بازدید می‌کنند.

محسنی افزود: راهیان نور، سفری برای حلالیت‌طلبی از شهدا است تا در مسیر پاک و مقدس آنان ادامه مسیر داده و یادمان باشد آزادی و اقتدار امروز را مدیون این شهدا هستیم.

آمده‌ایم تا بگوییم از راه حسین(ع) جدا نمی‌شویم

فاطمه یکی از نوجوانانی است که برای اولین بار به این اردو اعزام شده است و دلدادگی‌های وصف‌نشدنی از این سفر با خود دارد و در این سن پایین از شهدا حلالیت می‌طلبد.

می‌گوید در مسیری که شهدا برای خود انتخاب کرده‌اند؛ کاهلی کرده‌ایم و اردوهای راهیان نور، پاکی دوباره جسم و روح از ناپاکی‌ها و استواری بر بیعت با شهدا در ادامه راهشان است و آمدیم تا بگوییم از راه حسین جدا نمی‌شویم.

 همواره گفته‌اند که شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر اعمال ما و اکنون ما هم با همه گناهان و روسیاهی همراه با شهدا، دلدادگی‌هایمان را در دشت‌ها، کوه‌ها و قله‌های غرب کشور فریاد کردیم اما بار دیگر نوبت خداحافظی است، آمدم، حس کردم و اما دوباره ندیدمت؛ شرمنده‌ایم که گناهان‌مان مانع از حضورتان در قلب‌مان می‌شود و به قولی "چشم ناپاک کجا، دیدن آن پاک کجا" خدا کند شرمنده خون شهدا نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها