خبرهای داغ:
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد:

برپایی دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی درکرمانشاه

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، از برپایی دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از امروز ۱۵ شهریور با حضور هنرمندانی از ۳۱ استان کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۰۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، پروانه حیدری از برپایی دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز ۱۵ شهریور با حضور هنرمندان و صنعتگرانی از ۳۱ استان کشور برپا می شود.

 

وی مدت برپایی نمایشگاه را ۵ روز و از امروز تا ۲۰ شهریور اعلام  و تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود ۱۲۰ غرفه تدارک دیده شده که حدود ۵۶ غرفه آن متخص هنرمندان استان و نمایش هنرهای دستی آنان است.

 

حیدری تصریح کرد: علاقه مندان می توانند طی روزهای برپایی نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و روزهای جمعه و شنبه که با تعطیلات مواجهیم از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ از این نمایشگاه  در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد بازدید کنند.

 

وی از فعالیت بیش از ۱۰ هزار هنرمند صنایع دستی  در قالب  ۲۵۰ رشته در استان خبر داد که در رشته هایی چون گیوه، گلیم، فرش، مصنوعات چرمی، ساخت سازهای سنتی و... فعالیت دارند.

 

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی غرفه  غذاها و شیرینی های بومی و محلی استان نیز در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

ارسال نظرات