فرمانده سپاه تنگستان گفت: بی غیرتی و بی حیایی بزرگترین منکر جامکعه امروز است که نتیجه عدم اقتدار مردها و توسل آنها بر زندگی غربکرایانه است که نتیجه ای جز بی عفتی برای زن جامعه نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر بسیج تنگستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر در واقع به این معنی است که هر فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود را به خوبی انجام دهد .

وی با بیان اینکه در فروع دین به امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده، ادامه داد: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه و به درستی تبیین شود و در این راستا آشنایی و شناخت معروف‌ها و منکرات و تجزیه و تحلیل درست مصادیق آن مدنظر قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید فراوانی به روی انجام فریضه الهی شده است، افزود: آیات و روایت فراوانی در مورد امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و این نشان از اهمیت این واجب دینی است.

وی افزود: در صورتی‌که که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به درستی عملیاتی و اجرایی شود بسیاری از منکرات و ناهنجاری‌ها در جامعه برطرف شده و زمینه‌ساز گسترش معروف‌ها بین مردم می‌شود.

حیدری بیان داشت: کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با هدف ترویج وتوسعه فرهنگ امربه معروف درسطح جامعه وگسترش معروفات وبرچیده شدن زمینه های گناه ومنکرات از میان امت اسلامی برگزار شده است.

وی  اضافه کرد: در همین راستا شناسایی، جذب، گزینش وآموزش وساماندهی بیش از 350 داوطلبان درقالب گروه های امربه معروف ونهی از منکر عمومی وتخصصی به تفکیک برادر وخواهر درقالب طرح طلاییه داران امر به معروف انجام شده است.

ارسال نظرات