مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس کسی برای پول به جبهه نرفت امروز هم کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی در جمع فعالان و مسؤولان دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر اظهار کرد: دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز جوانانی بود که مخلصانه و با باورهای عمیق ایمانی در مقابل همه دنیا ایستادند.

وی افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس کسی برای پول به جبهه نرفت امروز هم کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: امروز در عراق و سوریه نیز نیروی‌های مردمی با همان باورهای اعتقادی رزمندگان ما در مقابل داعش و نظام سلطه به پیروزی رسیدند.

این مسؤول تصریح کرد: هیچ جنگی در جهان نظیر جنگ تحمیلی علیه ایران نابرابر و غیر انسانی نبود و همه دنیا پشت سر صدام بود تا ایران اسلامی نباشد.

جاودانی بین کرد: کشورهایی که درگیر جنگ بوده‌اند، می‌کوشند تا حماسه مردمشان حفظ بماند اما ما هنوز نتوانسته‌ایم آنطور که در شان دفاع مقدس است، ابعاد نظامی و معنوی این حماسه را به نسل کنونی منتقل کنیم.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از مؤلفه‌های فرهنگی و هنری در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت:فضای مجازی با مخاطبان میلیونی که دارد فرصتی برای فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است و برنامه‌های امسال بزرگداشت هفته دفاع مقدس حول محور حماسه حسینی و محرم برگزار می‌شود که باید از این ظرفیت بهره‌گیری کرد.

ارسال نظرات