مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیشابور گفت: ما متعهد به تعهدات برجام بوده و خواهیم بود، ولی آمریکا ذره‌ای به آن پایبند نبوده و نخواهد بود، ماهیت واقعی آمریکا برای نسل امروز آشکار گردیده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۷۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رحیمی شب گذشته در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور اظهار داشت: آیه ۱۴۱ سوره اعراف که در ماه ذالحجه در بین نماز‌های مغرب و عشا می‌خوانیم، بهترین راه‌کار برای استمرار انقلاب حضرت موسی (ع) و نیز انقلاب اسلامی ما است.

 وی تصریح کرد: تقریبا اربعینی از عمر انقلاب می‌گذرد، دشمنان تمام حیله و نیرنگ‌هایشان را با هدف نابودی آن بکار برده و می‌برند، ولی محال است بتوانند لطمه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند، بشروطها، این شروط همچنان که در انقلاب حضرت موسی (ع) نقش ایفا کرد در حرکت مردمی ما نیز مثمر ثمر خواهد بود و استمرار انقلاب با قوت و قدرت به آن شروط نیازمند است.

وی با بیان اینکه ۴۰ شبانه روز بندگی، راز و نیاز و اطاعت محض باعث دریافت تورات و نبوت پیامبر خدا، حضرت موسی (ع) شد بیان داشت: دو شرط خدای متعال جهت استمرار انقلاب حضرت موسی (ع) شامل حال نظام ما نیز می‌گردد.

مسئول تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی بسیج نیشابور تاکید کرد: اگر می‌خواهیم با همین اقتدار و عظمت انقلاب را به پیش ببریم دو شرط اصلِح و لاتتبع سبیل المفسدین باید سرمشق عملکرد مردم و مسوولین قرار گیرد.

وی با اشاره به شرط اول که همان اصلِح می‌باشد، تاکید کرد: باید به نقاط قوت و ضعف کشور توجه شود، در بخش نقات قوت باید رتبه‌های علمی کشور را در منطقه و در سطح جهان ارتقاء دهیم، در موضوعات مختلف شامل توان نظامی و بهره‌مند شدن از توانمندی کشور در دیگر ابعاد تلاش نماییم.

رحیمی بیان داشت: انرژی متراکمی که به حول قوه الهی هم از حیث نیروی انسانی و هم منابع طبیعی در کشور وجود دارد، از آن به نحو شایسته بهره ببریم، سبک زندگی اسلامی را به واقع در زندگی پیاده سازیم و خرید تولیدات داخل را مد نظر قرار دهیم.

وی شرط بعدی را در آیه شریفه "و لاتتبع سبیل المفسدین" دانست و خاطر نشان کرد: نیاز مبرم انقلاب ما همچون انقلاب حضرت موسی (ع) این است که دشمنانمان را شناخته، در مقابل آن با اقتدار بایستیم و در مقابل نیرنگ‌های آن‌ها از جمله تهدید، تحریم، فتنه‌گری، ترور و تخریب متحد و با برنامه باشیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیشابور با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک اسلام است، تصریح کرد: ایستادگی قریب به ۴۰ سال در مقابل استکبار خصوصا آمریکا باعث عظمت پیدا کردن جمهوری اسلامی ایران شده است، اگر چه دشمنی او قابل شمارش نیست، ولی یکی از دشمنی‌های آشکار او عمل نکردن به تعهدات برجام بود، که پیام‌هایی برای دولت و ملت ما دربرداشت همچنان که حدیث شریف اشاره کرده است، مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

رحیمی گفت: عملکرد در برجام، بهترین آزمایش برای دولت و ملت ما و راستی‌آزمایی آمریکایی‌ها بود که ماهیت او را بیشتر از گذشته بر همگان واضح کرد، زورگویی، دروغگویی، مستکبر و ظالم بودن او امروز بر هیچکس پوشیده نیست.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیشابور تاکید کرد: ما متعهد به تعهدات برجام بوده و خواهیم بود، ولی آمریکا ذره‌ای به آن پایبند نبوده و نخواهد بود، ماهیت واقعی آمریکا برای نسل امروز آشکار گردیده است، حال اگر خواسته باشد برجام‌های بعدی تکرار گردد، مثلا سرکشی از مراکز نظامی کشور، توقف موشک‌های بالستیک، حمایت نکردن از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، صورت پذیرد، طبق حدیث شریف معصوم (ع) عمل نکرده‌ایم.

وی با اشاره به ویژگی مومنین که یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کنند، تاکید کرد: اگر ما دشمنی‌های گذشته آمریکا را نادیده بگیریم و از تخلف امروز آمریکا در قضیه برجام هم چشم‌‍پوشی نماییم، یقینا آیندگان نسبت به ما قضاوت خوبی نخواهند داشت.

رحیمی تصریح کرد: امروزه استکبار به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پی‌برده است و توان رویارویی با آن را در خود نمی‌بیند، ما هم باید به این عظمت و اقتدار واقف باشیم و جهت استمرار آن با توان وجود در حفظ و حراست ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بکوشیم.
ارسال نظرات