دوندگان کردستانی در پایان مسابقات باشگاهی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور ۷ نشان طلا، ۱ نقره و ۳ برنز به دست آوردند.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۵۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پنجمین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور در بخش مردان و زنان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. کسب جواز ورورد به بازی‌های پاراآسیایی جارکارتا
در بخش زنان ۵۱ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم باشگاهی و در بخش مردان نیز ۹۲ ورزشکار از ۲۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.


در پایان این رقابت ها، تیم کردستان توانست ۷ نشان طلا، ۱ نقره و ۳ برنز را در کلاس‌های مختلف کسب کند و یک ورودی بازی‌های پاراآسیایی جارکارتا را به دست آورد.

آرمان حیدری در ماده‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر موفق شد دو نشان طلا را برای تیم کردستان به ارمغان آورد، کورش فرهادی دونده عنوان دار کردستانی نیز در پرش سه گام و پرش طول، مدال طلا را برگردن آویخت.

همچنین نعمت باد زهره در دیگر کلاس ۱۰۰ متر با اقتدار صاحب گردن آویز طلا شد و توانست با زمان کسب شده ورودی بازی‌های پاراآسیایی جارکارتا را کسب کند.


سامان بادان فیروز در پرتاب وزنه نیز بر سکوی نخست ایستاد.
حمید حق گو دیگر دونده کردستانی در ماده‌های ۲۰۰ و ۱۰۰ متر به ترتیب دو نشان طلا و برنز را کسب کرد، پوریا مینایی در ماده ۱۰۰ متر موفق به کسب مدال نقره شد و در ۲۰۰ متر بر سکوی سوم قرار گرفت و کاوه خیرآبادی در ماده ۴۰۰ متر نیز نشان برنز را از آن خود کرد.

پنجمین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور روز‌های ۹ و ۱۰ شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد.

تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین استان کردستان با ۷ ورزشکار به سرپرستی و مربیگری کیومرث امانی در این رقابت‌ها شرکت کرد

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات