محمدباقر رضایی کارآفرین اهل روستای لمراسک مازندران ماهیت اقتصاد مقاومتی را به معنای استفاده از حداقل امکانات و ظرفیت‌ها در جهت کمک به تقویت اقتصاد کشور دانست و با انجام این رویه سعی کرد تا با کمترین هزینه، بیشترین بهره برده شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۸۲۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، محمدباقر رضایی یکی از بسیجیان اهل روستای لمراسک از توابع شهرستان گلوگاه است که توانسته با پشتکار فراوان و همکاری بسیج سازندگی شهرستان وارد عرصه پرورش مرغ بومی در روستای لمراسک شده و اقدامات خوبی انجام دهد.

وی با پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه گلوگاه فعالیت خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی با تولید مرغ بومی و محلی با سرمایه اولیه ۲۰ میلیون تومان در فضایی محدود در مساحت حدود ۵۰ مترمربع که شامل دو سالن است، شروع کرد و با تداوم فعالیت این واحد پرورش مرغ بومی برای دو نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

این تولیدکننده درباره از استفاده آنتی‌بیوتیک و داروهای مختلف گفت: در پرورش مرغ‌های بومی هیچ‌گونه استفاده از دارو و آنتی‌بیوتیکی صورت نمی‌گیرد، لذا می‌خواهیم پرورش کاملاً ارگانیک و سالم تحویل مصرف کننده شود و فاقد هرگونه داروی مضر برای مصرف‌کننده باشند.

این کارآفرین اهل روستای لمراسک ماهیت اقتصاد مقاومتی را معنای حداقل امکانات و ظرفیت‌ها در جهت کمک به تقویت اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: در انجام این کار سعی شد تا با کمترین هزینه، بیشترین بهره برده شود.

این فعال عرصه اقتصاد مقاومتی در خصوص نحوه فروش محصولات خود در بازار می‌گوید: برای ارائه محصولاتم به بازار با مشکلی روبرو نیستم و در همین شهرستان مشتری‌های فراوانی وجود دارند.

این کارآفرین بسیجی امیدوار است بتواند این طرح را بیشتر گسترش داده تا زمینه اشتغال افراد بیشتری را فراهم کند.

رضایی نمونه‌ای کوچک از راه‌یافتگان به عرصه‌های بسیج سازندگی است که با عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و حمایت سپاه و بسیج سازندگی شهرستان گلوگاه توانسته است در مسیر اشتغال گام بلندی بردارد تا بتواند سهمی در بازار خودکفایی داخل داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها