رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان:

اعلام آمادگی 12 تیم برای حضور در رقابت های پاورلیفتینگ شرق کشور

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: 120 ورزشکار در قالب 12 تیم برای شرکت در رقابت های پاورلیفتینگ(وزنه برداری قدرتی) جنوب شرق کشور در زاهدان اعلام آمادگی کرده اند
کد خبر: ۸۹۱۳۸۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
بسیج ازسیستان و بلوچستان ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور جام شهدای مدافع حرم، گرامیداشت سردار شهید محسن حججی از ۱۵ تا ۱۶ شهریور ماه با حضور تیم‌هایی از استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می‌شود.
وی افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر با برنامه ریزی‌ها و اقدامات شایسته توانسته وضعیت این هیات را در استان و کشور ارتقا دهد به گونه‌ای که تعداد ورزشکاران این هیات از ۳۰۰ نفر سال ۹۴ هم اینک به سه هزار و ۲۷۰ نفر ارتقا یافته است.
وی بیان کرد: همچنین تعداد باشگاه‌های فعال بدنسازی و پرورش اندام استان از ۲۸ باشگاه سال ۹۴ به ۸۹ باشگاه افزایش پیدا کرده است که این امر گام مهمی در رشد و توسعه ورزش محسوب می‌شود.
به گزارش بسیج افزون بر ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار