جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان سپاه میانه با بیان اینکه همراه نشدن با ولایت موجب همراهی با دشمن می شود، بیشتر مشکلات موجود در کشور را ناشی از آن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۷۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با تبریک دهه ولایت، بر اتخاذ روش زندگی به سبک و سیره نبی اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) توصیه و تاکید کرد: اطاعت از اولوالامر که همان ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه در دوران غیبت امام عصر(عج) است، یک واجب دینی است و نتیجه این اطاعت پذیری، اقتدار مسلمین و حفظ عزّت، حیثیّت و سعادت آحاد افراد جامعه است.

     وی با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور دینی و حکومت آن حکومتی مردمی است، اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات، سرنوشت خود و کشورشان را تعیین می کنند و نتیجه مثبت و منفی این حضور و انتخاب درست یا نادرست آن ها، به خود مردم باز می گردد.

   عباسقلی زاده افزود: مردم در جرم و ثواب کاندیدای انتخابی خود شریکند و اگر رهنمودهای رهبری را ملاک و معیار سنجش و انتخاب خود قرار دهند، هرگز مشکلی در جامعه پیش نمی آید ولی متاسفانه خیلی ها راه را کج رفته و سخنان دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای را معیار انتخاب خود قرار داده اند.

   جانشین فرمانده سپاه عاشورا اذعان کرد: برخی از مسئولان کشور به علت عدم همراهی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه، متاسفانه با دشمن و اهداف او همراه شده اند و قصور آگاهانه و بعضا ناآگاهانه آن ها موجب پیشبرد اهداف دشمن در کشور و  بروز مشکلات عدیده برای مردم و جامعه شده است.

  عباسقلی زاده تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات، یکدلی و یکصدایی در برابر دشمن و پیروی محض از ولایت فقیه است چراکه دشمن هرگز از مواضع خود عقب ننشسته و همه توان خود و منافقان داخلی را برای نابودی انقلاب بکار گرفته است.  

 

ارسال نظرات