رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور از راه‌اندازی استخر اختصاصی شنا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۲۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور در مجمع انتخاباتیراه‌اندازی استخر اختصاصی شنا در کهگیلویه و بویراحمد هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان در یاسوج از راه‌اندازی استخر اختصاصی شنا در استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سابقه ورزش واترپلو در کهگیلویه و بویراحمد آنقدر‌ها بالا نیست و تازه در این استان در حال توسعه است.
محسن رضوانی توسعه و ارتقای این ورزش را نیازمند توجه و کار بیشتر دانست و افزود: در حد توان برای توسعه این ورزش در استان حمایت و تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به توانمندی ورزشکاران این استان گفت: تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران توانست با تلاش و کار تا مسابقات آسیایی نیز پیشروی کند.
رضوانی با تاکید بر توجه و کار بیشتر برای رساندن جایگاه ورزش شنای استان به روز‌های خوب و اوج، افزود: باید هیات‌های ورزشی به جز گچساران در دیگر شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی و فعال شود.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور راه‌اندازی استخر و تجهیز آن را از دیگر موارد مهم و مورد توجه عنوان کرد و گفت: باید استعداد‌های نخبه در این استان شناسایی و از آن‌ها استفاده بهینه شود.
وی از راه‌اندازی استخر اختصاصی شنا در کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: سعی داریم با اختصاص یک باب استخر اختصاصی به هیات شنای این استان گامی موثر در راستای توسعه و ارتقای آن برداریم.
رضوانی در ادامه با اشاره به تعداد ورزشکاران ساماندهی شده شنای کشور، گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۵ هزار ورزشکار ساماندهی شده در کشور داریم.
وی از انعقاد تفاهم‌نامه میان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیمه سلامت خبر داد و افزود: ورزشکاران این رشته می‌توانند با بیمه کردن خود و دریافت کارت آن از مزایای مهم این طرح شامل استفاده از استخر، هتل، رستوران، فروشگاه و دیگر مزایای آن برخوردار شوند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور گفت: دارندگان کارت بیمه سلامت با ارائه این کارت می‌توانند از تخفیفات ۲۰ تا ۵۵ درصدی خدمات آن برخوردار شوند.
ارسال نظرات