خبرهای داغ:
معاون مشارکت های کمیته امداد استان قزوین:

نذورات عید قربان از مرز دومیلیارد و 200 میلیون ریال گذشت

جمع آوری نذورات عید قربان از مرز دو میلیارد و 200 میلیون ریال گذشت و در حال حاضر کمیته امداد همچنان آماده دریافت نذورات هموطنان برای عید سعید غدیر است.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۵۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴


به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ؛ محمد صیادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه کمیته امداد امسال نیز با آمادگی نذورات قربانی نیکوکاران را در روز عید قربان دریافت و میان نیازمندان توزیع کرد، گفت: سال‌های گذشته عید قربان، فقط یک برنامه در یک روز خاص بود اما امسال برای دومین سال پیاپی با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده تمام مساجد، مراکز نیکوکاری، دامپزشکی‌ها، شهرداری‌ها، دفاتر اصلی کمیته امداد در سراسر کشور و میادین عرضه و ذبح گوسفند شناسایی و از سوی این نهاد به عنوان پایگاه‌های جذب نذورات مردمی در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: مجموع پایگاه های در نظر گرفته شده 84 پایگاه در نقاط جغرافیایی مختلف بود تا نیکوکاران بتوانند کمک های خود را با سهولت بیشتری به نیازمندان اهدا کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: نیکوکاران می توانستند نذورات قربانی خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند که در شیوه نخست فرد می‌تواند مبلغ نقدی نذر قربانی خود را طریق شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* ، واریز به شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی و پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت EMDAD.IR به راحتی نذر خود را ادا کنند.
وی اعلام کرد: تاکنون بیش از دو میلیارد و 200 میلیون ریال نذورات قربانی مردم دریافت و به سرعت در میان نیازمندان توزیع شده است البته اهدای نذورات از سوی مردم خیر و نیکوکار ادامه دارد ولی بررسی ارقام سال جاری و سال گذشته نشان می دهد که میزان نذورات اهدایی سال قبل بیش از یک میلیارد ریال بوده است که در سال جاری رشد 116 درصدی را شاهد هستیم.
صیادی با بیان اینکه امسال اولویت اعطای نذوارت قربانی با سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان یتیم و محسنین و خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج است گفت: با توجه به نبود امکانات برای نگهداشت گوشت قربانی، پس از نیازسنجی اولیه خانوارهای نیازمند برای توزیع سریع این نذورات شناسایی شدند.
وی یادآورشد: با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر، مراکز مختلف کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردم نیکوکار هستند.
/1001پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار