عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: عده‌ای در این مملکت نوکری صادقانه‌ای برای آمریکا داشتند.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در نشست صمیمی با نوجوانان نخبه کشوری طرح «هفت روز در بهشت» به میزبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و دانشجویان طرح ولایت، با اشاره به دل‌دادگی بعضی از شخصیت‌های موجود در تاریخ ایران به غرب گفت: عده‌ای در این مملکت نوکری صادقانه‌ای برای آمریکا داشتند، یکی از همین نمونه‌ها شاه مملکت بود.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در ادامه تصریح کرد: چنانچه انسان باور داشته باشد که بعد از یک زندگی ۱۰۰ ساله، عمری ۱۰۰۰ ساله دارد و قائل به جزا و پاداش برای انجام کار‌های خوب در دنیا باشد، می‌تواند با خداوند متعال یک نوع معامله انجام دهد و این معامله خوبی است.

وی ضمن بازیچه دانستن زندگی توسط انبیاء، خاطرنشان کرد: زندگی واقعی بعد از آن است. انسان وقتی وارد آن عالم می‌شود، می‌گوید‌ای کاش برای حیات و زندگی خود فکری کرده بودم.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این نکته که این دنیای ما یک موت تدریجی است و تمام می‌شود، ابراز داشت: هدف این زندگی اتصال ما به دنیای دیگر است.

آیت الله مصباح یزدی در پایان با اشاره به شهادت محسن حججی، گفت: آیا می‌توان گفت: این شهید مدافع حرم، با انگیزه پول، شکم و اندوخته‌ای به جبهه و چنگ قدم گذاشته است؟ ما در دوران دفاع مقدس نیز از این گل‌های نازنین کم نداشتیم و نمی‌شود آن‌ها را با نیاز‌های اولیه و غرایز انسان تفسیر کرد. این عزیزان با دلایل قاطع و منطقی دعوت حق را لبیک گفته‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها