در جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی عنوان شد:
معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: راهیان نور، یک رویداد بزرگ فرهنگی بصیرتی است.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۲۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) برگزار شد.

در این جلسه که مدیر و مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان ٬ معاونت های سپاه استان و عوامل اجرایی راهیان نور دانش آموزی نیز حضور داشتند در خصوص برگزاری راهیان نور امسال برنامه ریزی گردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اجرای برنامه راهیان نور سال قبل٬ در خصوص اهمیت برگزاری این برنامه عظیم فرهنگی (راهیان نور) و اثرگذار در بین دانش آموزان و نوجوانان، گفت: راهیان نور یکی از راه های انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به نسل جوان است.

سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر، راهیان نور را یک رویداد بزرگ فرهنگی بصیرتی دانست، که تأثیربسزایی در تعمیق باورهای اعتقادی نسل جوان دارد و افزود: این اردوهای معنوی؛ ضمن بصیرت افزایی، نگاه دشمن شناسی زائران سرزمین نور را تقویت می کند.

وی، با تأکید بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، خواستار دقت در افزایش کیفیت برگزاری این اردوها از نظر کیفیت و محتوای برنامه های اجرایی در طول سفر زائران سرزمین نور شد، تا استفاده بهتر معنوی از این اردوها داشته باشند.

گفتنی است: در این جلسه معاونت های سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری  در خصوص همکاری بهتر و بیشتر در اجرای برنامه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی اعلام آمادگی کردند.

 

ارسال نظرات