مدیر ورزش قهرمانی بسیج تربیت بدنی سپاه کربلا: همزمان با 13 شهریور ماه، آغاز المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاههای استعدادیابی خواهران بسیجی کشور، 13 خواهر ورزشکار پایگاه استعدادیابی بسیج مازندران برای شرکت در این دوره به پایتخت معنوی کشور(مشهد مقدس) اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۹۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی قلیزاده مدیر ورزش قهرمانی بسیج تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به آغاز المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاههای استعدادیابی خواهران بسیجی سراسر کشور از 13 شهریور به مدت 3 روز در مشهد مقدس گفت: تیم های ورزشی بسیج خواهران مازندران در دو رشته تکواندو و کاراته به سرپرستی خواهر مریم نوری به این دوره از المپیاد اعزام شدند که تا 15 شهریور ماه به رقابت خواهند پرداخت.

قلیزاده یادآور شد: در المپیاد فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی در مشهد  که در 6 رشته تکواندو، تیراندازی، تیر و کمان، جودو، دومیدانی و کاراته برگزار می شود تیم های مختلفی از استانهای کشور که دارای پایگاه استعدادیابی ورزشی هستند حضور داشته و ورزشکاران خواهر و بسیجی مازندران  در دو رشته کاراته و تکواندو  اعزام شدند.

وی با  بیان  اینکه این المپیاد در دو سطح انفرادی و تیمی انجام می شود اظهار کرد: تیم های  مازندرانی حاضر در المپیاد مشهد،  متشکل از برترینهای ورزش بسیج خواهران هستند که طی برگزاری مسابقات مختلف و طی اردوهای گوناگون از سطح پایگاههای شهرستانی استان  شناسایی و انتخاب شدند.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج تربیت بدنی سپاه کربلا ادامه داد: نفرات برتر چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور به تیم باشگاه مقاومت بسیج کشور دعوت خواهند شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها