عطیه اسکندری، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گندمان از توابع شهرستان بروجن موفق به کسب رتبه دوم در مسابقات آموزش محاسبات ذهنی سوروبان شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۵۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی با تاکید بر آموزشهای متنوع و متناسب روز به کودکان و نوجوانان در کانون از درخشش عضو هشت ساله مرکز فرهنگی هنری گندمان در مسابقات آموزش محاسبات ذهنی سوروبان خبر داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، افزود: مسابقات سوروبان در دهمین روز از شهریور ماه 96 به میزبانی تهران برگزار شد که "عطیه اسکندری" موفق به کسب رتبه دوم کشوری در این مسابقات گردید.

وی با اشاره به اینکه عطیه اسکندری سومین ترم آموزش محاسبات ذهنی خود را در کانون پشت سر گذاشته است و دوره های تخصصی خود را در کارگاه های چرتکه مرکز فرهنگی هنری گندمان آموزش دیده است، اظهار کرد: کارگاه های آموزش چرتکه در این مرکز از آبان 95 فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون با حضور 55 عضو کودک دختر و پسر به ترم سوم خود رسیده است.

رحیمی با بیان اینکه این کارگاهها به صورت دوره ای در طول سال برگزار می شود، افزود: همکاری با موسسات متخصص در این زمینه و استفاده از مربیان برجسته این مهارت از جمله الزامات کانون در آموزشهای تخصصی به شمار می آید که در این کارگاهها از مربیان موسسه ی ذهن نو برای آموزش کودکان استفاده شده است.

گفتنی است کارگاه های آموزش محاسبات ذهنی چرتکه در مرکز فرهنگی هنری گندمان از پاییز سال جاری چهارمین ترم آموزشی خود را شروع می کند که فرصت خوبی در جهت کسب مهارتهای ذهنی برای کودکان این منطقه محسوب می شود.

ارسال نظرات