« واقعه غدیر» سند روشنی برای امر امامت و ولایت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برپایی آئین عقد اخوت و خطبه خوانی غدیر در صحن امامزادگان خبر داد و گفت: « واقعه غدیر» سند روشنی برای امر امامت و ولایت است.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۳۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز  در خصوص ویژه برنامه های آستان مقدس امامزاده های استان ویژه دهه ولایت و امامت گفت: به منظور تبیین مسئله ولایت در ایام دهه امامت و ولایت، آستان مقدس امامزاده های استان البرز ویژه برنامه های متنوعی با محوریت این ایام در برنامه های فرهنگی خود در نظر دارند.

« واقعه غدیر» سند روشنی برای امر امامت و ولایت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با تامل بر اهمیت جایگاه غدیر در میان مسلمانان عنوان کرد: مسئله غدیر یکی از مهمترین مسائل با اهمیت و ویژه در تاریخ مسلمانان است و به واقع حجت کاملی برای دیگر مردمان که جایگاه ولایت را باور داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: تاریخ همواره با انحراف های متعددی در بحث وقایع مختلف همراه بوده است، همچنین در بحث واقعه غدیر نیز این انحراف ها به واسطه امیال سیاسی دیده می شود.

 وی تصریح کرد: آستان مقدس امامزاده های استان البرز به عنوان قطب فرهنگی در بحث تبیین واقعه غدیر سهم موثری دارند، به همین منظور در ایام دهه ولایت ویژه برنامه های متعددی همچون برپایی آئین عقد اخوت و خطبه خوانی غدیر به همراه تجلیل از خدام سادات در نظر گرفته شده است.

منبع: شبستان

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها