حرکت‌های جهادی که در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و لبیک به ندای ایشان برای زدودن آثار محرومیت از مناطق کم برخوردار و خدمت به محرومان پایه گذاری شدند توسط جوانان با جدیت و تلاش‌های خالصانه دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۱۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

حرکت‌های جهادی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و لبیک به ندای ایشان برای زدودن آثار محرومیت از مناطق کم برخوردار و خدمت به محرومان پایه گذاری شدند.

از شهریور ماه سال گذشته تا کنون 534 اردوی جهادی در سطح مناطق محروم و حاشیه نشین و کم برخوردار استان خوزستان برگزار شده و 15 هزار جهادگر با شرکت این اردوها به ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و درمانی به محرومان و نیازمندان پرداختند؛ در این اردوها 534 پروژه عمرانی کوچک و زود بازده احداث، مرمت و یا تکمیل شد و از این تعداد پروژه اجرا شده 347 پروژه احداث، تکمیل، مرمت و تعمیر مسکن نیازمندان و محرومان بوده است.

میثم فردایی‌پور مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی خوزستان گفته است که تا کنون 113گروه جهادی متشکل از اقشار مختلف مردم در قالب گروه‌های دانشجوی، دانش آموزی، مساجد و محلات در تابستان امسال به اردوهای جهادی در خوزستان اعزام شده‌اند و 352  گروه جهادی شناسایی و با تشکیل پرونده در این نهاد صاحب شناسنامه و ثبت شدند.

ارسال نظرات