خبرهای داغ:

نیروی انتظامی با تمام توان ‌گذرنامه اربعین را در موعد مقرر صادر می‌کند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت‌های خود برای صدور گذرنامه تقویت و آمادگی خدمات رسانی در شیفت‌های متعدد استفاده و در این مدت تقاضای صدور گذرنامه را سریعا پاسخ و به متقاضیان ارسال می‌کند .
کد خبر: ۸۹۱۳۳۹۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و بررسی وضعیت تردد زائران اربعین 96 اظهار داشت: تمامی معایب و نقاط ضعف مرز شلمچه در بازدید امروز مورد بررسی قرار گرفت و براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار شد کاستی‌های موجود تا قبل از زمان شروع راهپیمایی بزرگ اربعین رفع و زیر ساخت‌های لازم مهیا شوند.

وی با بیان اینکه در بازدید انجام شده از مرز شلمچه در راستای برگزاری یک راهپیمایی با شکوه با مسئولان محلی و مجریان طرح‌های مختلف صحبت شد، افزود: برای امسال پیش بینی می‌شود که نسبت به سال گذشته تعداد زائران افزایش یابد و این موضوع می‌طلبد که ما برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع از آمادگی بیشتری برخوردار باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت‌های خود برای صدور گذرنامه تقویت و آمادگی خدمات رسانی در شیفت‌های متعدد استفاده و در این مدت تقاضای صدور گذرنامه را سریعا پاسخ و به متقاضیان ارسال می‌کند. بر اساس هماهنگی‌های انجام شده صدور روادید در آینده‌ای نزدیک شروع  و زائران باید برای ثبت‌نام در سامانه‌ها و اخذ روادید اقدام کنند.

وی امنیت و انضباط زائران اربعین حسینی (ع) را یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس  دانست و عنوان کرد: از زائران اربعین حسینی تقاضا داریم سفر خود را به روزهای آخر اربعین موکول نکنندزیرا در آن زمان به علت تراکم و فشار جمعیت بیشتر، احتمال معطل شدن در مسیر راهپیمایی وجود دارد.

سردار فتحی‌زاده تصریح‌کرد: استقبال زائران از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی سال به سال  رو به افزایش است که تحقق این موضوع نیازمند ایجاد ملاحظات امنیتی  به صورت جدی است، باید برای ساماندهی و آماده سازی شرایط خوب و کیفی برای سفر زائران به تقویت زیر ساخت ایجاد یک  برنامه ریزی دقیق بپردازیم.

وی با بیان اینکه  مسافران در حین مسافرت از مبدأ سکونت تا مرز و همچنین خارج از کشور تا بازگشت به کشور با مأموران امنیتی ـ انتظامی همکاری لازم را داشته باشند، گفت: از زائران اربعین حسینی تقاضا داریم به تذکرات، تأکیدات و راهنمایی های این مأموران و مسئولان توجه لازم را داشته باشند تا در مسیر هیچ اتفاقی برای آنها رخ ندهد و با سلامت در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کرده و به استان خود برگردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها