معاون بازرسی سازمان بسیج در مراسم مراسم تکریم و معارفه جمعی از مسئولین کشور:
سردار محمد سلیمانی، معاون بازرسی سازمان بسیج در مراسم مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید کشور و سازمان بسیج فرهنگیان کشور بسیج را نماد و تبلور اقدام جمعی و مردمی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۸۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد سلیمانی معاون بازرسی سازمان بسیج در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید کشور و سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: بسیج نماد و تبلور اقدام جمعی و مردمی است اقدامی فراگیر از اقشار مختلف جامعه است.
وی با بیان اینکه در بسیج حضور تخصصی نمایان میشود و اینجا جبهه ای از توانمندی هم افزا است افزود: هدف بسیج نقش افرینی در انقلاب اسلامی که با تحقق مردم سالاری بسیجیان است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه شبکه بسیج یک راهبرد مردمی است اظهار داشت: بسیج به معنای قطار انقلاب است و باید به توقعات انقلاب توجه داشته باشد تا بتواند این نقش را در جامعه جاری کند و خود باید ابتدا معرف این باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه حقیقی بسیج برای کارهای فرهنگی دانشگاه است،تصریح کرد:  بسیج باید بتواند در دانشگاه با تکیه بر رهنمود رهبری انجام وظیفه کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در این رابطه شبکه مدیریتی میتواند نقش موثری ایفا کند، خاطر نشان کرد: روز به روز باید در این عرضه اقدامات موثری انجام دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه این جلسه مراسم تکریم و معارفه 2 مدیر لایق است، گفت: میخواهیم از کسانی که زحمت کشیدند تقدیر کنیم و کسانی که میخواهند همان راه را با نشاط بیشتری ادامه دهند معرفی کنیم.

ارسال نظرات