جانشین سازمان ورزش بسیج کشور بیان داشت: بسیج این آمادگی را دارد که برای بزرگ‌ترین رویداد ورزشی یعنی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به متولیان ورزش کشور در سطوح مختلف کمک داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۷۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی میرجلیلی شب گذشته در افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی خواهران بسیجی کشور ضمن تأکید بر خودسازی و نزدیکی به درگاه قرب الهی گفت: بسیجیان ورزشکار باید ادامه دهنده راه شهدا و میراث دار خون شهدا باشند لذا مسئولیت و رسالت سنگینی در راستای معرفی اسلام بر دوش دارند.

وی افزود: بسیجیان ورزشکار باید از سنگر ورزش اسلام، اقتدار و هویت زن مسلمان را به دنیا معرفی کنند.

جانشین سازمان ورزش بسیج کشور در ادامه اظهار کرد: بایستی به نوع تربیت مادران شهدا و انتقال فرهنگ شهید و شهادت توجه و نسبت به گسترش آن اهتمام ویژه شود.

وی ضمن با اهمیت دانستن توجه به موضوع حجاب افزود: در کنار مرقد شهدا عهد می‌بندیم حجاب فاطمی را حفظ و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

میرجلیلی در ادامه افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی خواهران بسیجی کشورتصریح کرد: یکی از مآموریت‌های اصلی بسیج مردم یاری و خدمت به مردم است و ورزش نیز یکی از همین عرصه‌ها است.

وی افزود: ما برای خدمت به جامعه چیزی که مورد نأکید رهبر معظم انقلاب است باید اشتیاق به ورزش و روح ورزشکاری را در کشور زنده نگه داریم.

جانشین سازمان ورزش بسیج کشور ضمن تأکید بر اهمیت دادن به موضوع ورزش در جامعه گفت: با حمایت‌های صورت گرفته ۳ هزار سالن فرهنگی ورزشی صالحین و نهم دی برای خدمت به مردم و ترویج ورزش در جامعه ساخته شده است.

وی افزود: خانواده‌ها و بانوان به عنوان بخش اعظمی از جامعه نباید دغدغه برای ورزش داشته باشد لذا بسیج وظیفه داشت فضای معنوی و آرام برای این امر مهیا سازد.

میرجلیلی با بیان اینکه خواهران بسیجی ورزشکار از حضرت زهرا (س) الگوبرداری می‌کنند خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نقش حماسه ساز و سازنده بانوان در راه پاسداری از اسلام و انقلاب برای همگی آشکار و مشخص شده است.

وی با اعلام آمادگی هزاران سالن و ۱۷ هزار مربی در سراسر کشور افزود: باتوجه به نیاز به کار زیربنایی در امر ورزش کشور تا امروز بیش از ۳۲۰ پایگاه استعدایابی ورزش کشور راه اندازی شده که ۸۵ مورد آن مخصوص بانوان بسیجی است.

جانشین سازمان ورزش بسیج کشور گفت: امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه بر اساس علاقه مندی، توانمندی و استعداد‌های شهرستان‌ها به ۴۶۰ پایگاه استعدایابی ورزشی فقط در حوزه خواهران دست پیدا کنیم.

وی افزود: تحقق اینکه در هر ناحیه مقاومت پایگاه استعدادیابی ورزشی برای خواهران و برادران مهیا شود نیازمند تلاش و حمایت متولیان ورزش کشور دارد.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: بسیج این آمادگی را دارد که به متولیان ورزش کشور و فدراسیون‌ها کمک رسانی داشته باشد تا این استعداد‌هایی که در اقسا نقاط کشور وجود دارند بروز و ظهور داشته باشند.

وی افزود: بسیج این آمادگی را دارد که برای بزرگ‌ترین رویداد ورزشی یعنی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به متولیان ورزش کشور در سطوح مختلف کمک داشته باشیم.
 
 
منبع: صبح توس
ارسال نظرات