شهردار تهران تاکید کرد:کسی از جانب من اجازه انتخاب مدیران شهرداری و اعلام آن را ندارد.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج، محمد علی نجفی در صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اظهارداشت: روز اول شهریور ماه که اعضای شورای شهر رای خود را به بنده دادند در پیشگاه خداوند سوگند یاد کردم و تعهد کردم در طول دوران مسوولیت در شهرداری تهران در راستای منافع شهروندان وقت خود را صرف کنم.


وی ادامه داد: امروز برای حفظ مصالح شهر دومین بار است که سوگند می خورم.


نجفی افزود: در طول 8 روز گذشته و با احتساب روز جمعه تلاش کردم به میزان بیشتری با برنامه های قبلی شهرداری آشنایی پیدا کنم با مدیران و کارکنان شهرداری جلساتی برگزار کردم.


شهردار تهران گفت: الان در آستانه مهر هستیم به استقبال مهر برای آماده سازی مدارس و فضای مناسب تبلیغاتی و حمل و نقل ترافیک مطرح است فردا با وزیر آموزش و پروش جلسه خواهیم داشت.


به گفته نجفی، امسال از نظر مالی سال سختی برای شهرداری تهران خواهد بود و باید کاری کنیم که شهرداری از نظر مالی با مشکل مواجه نشود.امیدواریم این سال را بتوانیم بخوبی پشت سر بگذاریم.


وی ادامه داد: جلسات زیادی برای انتخاب مدیران داشته ام که کار بسیار سختی است که افراد شایسته باید انتخاب شوند و امروز ظهر 4 نفر از معاونین شهرداری معرفی خواهند شد.


به گفته نجفی، بنده فقط بر اساس شایسته سالاری نسبت به انتخاب مدیران اقدام می کنم که می‌دانم این سیاست عده ای از دوستان را گله مند خواهد کرد.


شهردار تهران یادآور شد: بعضی از دوستان من با افرادی برای مناسک شهرداری صحبت کردند که هیچ کس نمی تواند این اقدام را انجام دهد که در گذشته از طرف بنده با سه نفر صحبت کرده بود که اقدام درستی نبود.


وی خاطرنشان کرد: برای انتخاب مدیران با کسی تعارف ندارم برای مشورت همیشه آمادگی دارم بنده می دانم کار در شهرداری با مشکلات زیادی مواجه هست و امیدوارم در مرحله اول با لطف خداوند مسیر را به خوبی پیش برویم و در مرحله بعد به یک چهار ضلعی دستگاه های اجرایی، شهروندان، اعضا شورای شهر تهران و مجموعه بزرگ مدیران و کارشناسان شهرداری تهران اعتقاد دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات