خبرهای داغ:
مردم نیکوکار استان سمنان در چهار ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شش درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۱۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان، در نشست با خبرنگاران، گزارشی از روند کمک های مردمی به نیازمندان در بخش صدقات ارائه کرد.

محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه مشارکت خیران، زمینه خدمت اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم می کند، گفت: مردم نیکوکار استان سمنان  از طریق صندوق های صدقات، یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، روش های نوین، دو میلیون تومان، مراکز نیکوکاری، شش میلیون تومان و کمک های موردی، ۱۳ میلیون تومان در چهار ماهه نخست امسال  صدقه پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه ۸۸ هزار و ۴۷۵ نفر از مردم استان، از مشترکان خانگی صدقات کمیته امداد هستند، افزود: پنج هزار و ۵۰۰ صندوق بزرگ در معابر و هزار و ۶۸۵ صندوق متوسط در اماکن و ادارات استان برای پرداخت کمک های نقدی مردم وجود دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اعلام اینکه مردم شهرستان های سرخه، آرادان و دامغان، بیشترین صدقات را طی سال گذشته پرداخت کردند، گفت: هر شهروند استان سمنان به طور میانگین روزانه ۱۵ تومان و ماهیانه ۴۷۵ تومان در حال حاضر صدقه پرداخت می کند.

وی با اشاره به رشد شش درصدی پرداخت صدقه در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: مردم استان سمنان، طی سال گذشته سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، در پرداخت صدقه مشارکت داشتند.

 قوسی با بیان اینکه ایمن سازی صندوق های صدقات و ساماندهی آنها از اولویت های کاری کمیته امداد است، گفت: نیکوکاران می توانند صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رشد کمک‌های مردمی به نیازمندان از طریق این نهاد، نشانه اعتماد آنان به کمیته امداد است، افزود: تمامی مبالغ جمع‌آوری‌شده برای رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله تامین مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل و اعطای وام، هزینه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها