مهندس عکاف زاده مدیر کارخانه فولاد بردسیر گفت: مایه برکت و رشد این کارخانه روح ائمه اطهار و عنایت ویزه حضرت زهرا(س) می باشند که سبب شده تا کنون هیچ وقت چرخ این کارخانه از حرکت باز نایستد.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۰۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج،  فرمانده بسیج کارگری استان کرمان در جمع اعضای حقله صالحین بسیج کارخانه فولاد بردسیر کرمان،گفت: شهید حججی نمونه بارز ولایت مداری است و اکنون تبدیل به یک الگو برای نسل جدید شده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک حجت برای مردم مسلمان جهان به شمار می رود. 
حسین باقری افزود: اکنون در زمانه ایی به سر می بریم  که  برخی اعتقاد  داشتند به دلیل جنگ نرم و حجمه ظلمت ها دیگر ظهور شهیدانی چون  باکری   و همت ها امکان پذیر نمی باشد در حالی  که شهید حججی قهر مان با شهادت خود این فرضیه را باطل و حجت خدا برای همگان  شد.
 وی به منویات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:  شهادت شهید حججی نکات ارزنده و مثال زدنی بسیاری چون، بصیرت، زمان شناسی از سخنان وی بارز و اشکار بود زیرا در جایی بیان می کند که می رویم تا خرابه های شام تکرار نشود لذا این امر نشان از اوج بصیرت و اگاهی این شهید از وضعیت جدید زمانه است.
فرمانده بسیج کارگری، افزود: شجاعت وصف مردان خداست و این شجاعت از چشمان ارام این شهید به لنز دوربین داعشی های ملعون کاملا مشهود بود عکس شهید حججی  ارام در کنار داعشی ملعونی که اظطراب  و ترس و وحشت از چشمانش بیرون زده بود مایه  اوج افتخار ایران شد  که چنین مردان خداجویی را پرورش می دهد.

باقری اذعان کرد: عکس به یاد ماندنی شهید حججی حق و باطل را در یک قاب جمع کرد و این عکس نشانه ایی است برای شجاعت ایران در برابر ژنرال های امریکایی و انگلیسی که درهنگام  دستگیریشان توسط سپاه از ترس اشک بر چشمانشان جاری بود ،این ارامش و شجاعت شهید حججی به همگان نشان داد ایرانی برای دفاع از اهل بیت هیچ ترس و وحشتی ندارد و با اعتقاد کامل به جهاد و با چشمی بصیر و نترس به دنبال احقاق عدالت الهی است.

فرمانده بسیج کارگری بعد از بازدید از جلسه صالحین به دیداراعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی صالحین  کارخانه رفت  و در انجا نیز بیان کرد: امروز در عصر جنگ اقتصادی افرادی که به تولید مشغول هستند و وقت و انرژی خود را صرف تولید می کنند در واقع همان مجاهدان نبرد اقتصادی می باشند و به تعبیر دیگر شهید فهمیده های دوران دفاع مقدس مدیران فعلی عرصه تولید هستند که در دوران جنگ اقتصاد ی  دراین عرصه مشغولند.

وی افزود: مدیران کارخانه فولاد نیز می توانند  انها هم می توانند بی دغدغه پول و سرمایه خود را در بانک بگذارند و به کارهای دیگر به غیر از تولید مشغول شوند اما برای اشتغال زایی و در حقیقت لبیک به ندای رهبر معظم ایران اسلحه  را در این میدان به دست گرفته اند و مشغول فداکاری هستند در حقیقت فولاد بردسیر و مدیریت جهادی ان ، نمونه ایی از این مجاهدان فداکار می باشند.

در ادامه این بازدید مهندس عکاف زاده مدیر عامل این کارخانه نیز ضمن ابراز خوش امد گویی به فرماده بسیج کارگری گفت : مایه برکت و رشد  این کارخانه روح ائمه اطهار و عنایت ویزه حضرت زهرا(س) می باشند و سبب شده است که تا کنون هیچ وقت چرخ این کارخانه از حرکت نایساد لذا رمز موفقیت این کارخانه در  توسلات  کارگران ومدیرانش به ائمه اطهار بوده است.

شایان ذکر است: پایگاه مقاومت کارخانه فولادبردسیر عنوان برتر را دربخش پایگاه های مقاومت را در جشنواره مالک اشتر کسب نموده است .

در پایان این بازدید یک روزه  مدیر عامل کارخانه فولاد بردسیر از تلاش مستمر فرمانده بسیج کارگری نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات