خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت ناحیه سپاه سرایان:
معاون تعلیم وتربیت ناحیه سپاه سرایان گفت: شهادت ارثی است که ماشیعیان از حضرت حسین بن علی (ع) به ارث برده ایم و شهید حججی با الهام از فرهنگ عاشورا با شهادت خودش حجت را بر همه ما تمام کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۶۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام شاهمرادی معاون تعلیم وتربیت  ناحیه سپاه سرایان با اشاره به آیات قرآن کریم واحادیث پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه معصومین (ع) گفت: براساس گفته پیامبر (ص) که فرمودند "هر کس که بشنود فردی از مسلمانان را به کمک و یاری می‌طلبد و به یاری او نشتابد مسلمان نیست" همه مسلمانان وظیفه دارند که در مقابله با دشمنان به همدیگر کمک و یاری رسانند و امروز هم در دنیا چشم همه مظلومین مسلمان در برابر ظلم ظالمان به جوانان غیور ایرانی دوخته شده است.

وی افزود: ممکن است دشمنی که مقابله با مسلمانان می‌کند رو در رو با ما در حال جنگ نباشد، ولی عده دیگری را از مسلمانان مورد تعدی و ظلم قرار داده است و در اینجا وظیفه مسلمانی ما حکم می‌کند که به کمک مظلومین بشتابیم و آنان را از زیر ظلم ظالمان نجات دهیم لذا دفاع از مظلوم جایز و گاهی واجب می‌گردد.

معاون تعلیم وتربیت سپاه سرایان اظهارکرد: شهید حججی اثبات کرد که نسل سوم وچهارم انقلاب هم همان راه نسل اول انقلاب را محکم و با عشق ادامه می‌دهند حتی اگر به دادن سر باشد.

شاهمرادی گفت: شهدای مدافع حرم و شهید حججی اثبات کردند که گذشت آن زمان که عقیله بنی هاشم، دخت علی (ع) تنها بماند و به اسارت برود و زخم زبان بشنود و حرامی چشمش به ناموس خدا بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرزندان سلمان و یاران مخلص سیدعلی فرماندهی معظم کل قوا و سربازان حضرت امام زمان (عج) اجازه بی حرمتی به احدی را نخواهند داد و هنوز حضرت زینب (س)،  رقیه،  عباس‌ها ، علی اکبر‌ها و قاسم‌ها برای جان دادن وجود دارند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه سرایان اظهارداشت: امروز واقعا مسئولیت ما خطیر و سنگین است و به همه جوانان انقلابی سفارش میکنیم تا جایی که می‌توانند کار فرهنگی انجام دهندوبه فرمایشات رهبری عزیز و وصایای شهداء گوش دهند و جامه عمل بپوشانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها