فرمانده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

اعلام آمادگی سپاه جهت همکاری با شورای پنجم شهر مشهد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) نسبت به آمادگی گسترده‌تر و باکیفیت‌تر سپاه با شورای پنجم اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۱۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری امشب در مراسم تقدیر از شهردار سابق مشهد در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید ابراهیمی در منطقه بلوار شهید آئینی مشهد اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه افتخار و مباهات است و همه مسئولان باید خداوند را شاکر باشند که فرصت خدمت‌گذاری به مردم و بویژه محرومین به انان عطا شده است.
 
وی ضمن اشاره به همکاری سپاه و شهرداری در اجرای اقدامات در حاشیه شهر، در خصوص همکاری سپاه با شورای جدید و شهرداری در این راستا اعلام آمادگی کرد و با ابراز امیدواری گفت: این همکاری به صورت گسترده‌تر، سریع‌تر و با کیفیت بالاتر صورت گیرد.

در ادامه صولت مرتضوی، شهردار سابق مشهد مقدس گفت: امروز به واسطه این فعالیت‌ها مشهد تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین شهر‌ها در حوزه مدیریت شهری شده است.

وی ابراز داشت: هر توفیقی که حاصل شده با عنایت خداوند و حضرت امام رضا (ع) و رهنمود‌های نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بوده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در این مدت در حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است گفت: امروز شاهد هستیم مناطق حاشیه شهر مشهد تقاوتی با مناطق بالای شهر ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار